Przez ostatnie tygodnie Wielka Sala Narad wrzała od głosów przedstawicieli swoich krain, którzy odpowiedzieli na listy wysłane przez królową niedługo po jej koronacji.
Aelin siedziała właśnie na przeciwko lorda, który przybył z Melisande aby dogadać umowy o pokoju, do którego namawiała w swoich listach wszystkie krainy które znała.
Dostała już odpowiedź od wszystkich z wyjątkiem władców Surly. Miasto to było częścią Terrasenu, ale jeszcze za czasów przed tym jak Mala oddała swoje śmiertelne życie aby wykuć zamek została podpisana umowa o jego niepodległości względem Terrasenu.
Królowa nie wiedziała nawet czy miasto nadal stoi po atakach Morath, czy może upadło już po zniknięciu magii.***
Ich sypialnia była dostać duża przyozdobiona w zielone barwy Terrasenu. Zdążyli już wysprzątaj ją całą z obecności Aderlańskiegi Lorda.
Rowena obudziło poczucie gorąca od swojej towarzyszki życia, która stała w płomieniach, które nikogo nie paliły. Przytulił ją do siebie i zaczął delikatnie budzić jeżdżąc po jej tatuażach na plecach i miejscach, gdzie kiedyś znajdowały się blizny. Po chwili spojrzał w jej turkusowe oczy ze złotymi obwódkami, które teraz płonęły ogniem. Dokładnie wiedział, o czym był jej sen ale i tak zapytał:
- Znowu śniła Ci się Maeve?
Dziewczyna przytuliła się mocniej do umięśnionej klatki swojego męża, i zaczęła wdychać jego zapach sosny i śniegu. Zapach Terrasenu. Zapach domu. Jej domu.
- Nie mogę uwierzyć, że zdołała się wymknąć - odparła cichym głosem, którego, gdyby Rowan nie miał zmysłów Fea, nie uslyszałby - A co jeśli zawładnęła Syrlią i dlatego nie odpowiadają na mój list?
- Jeżeli poprawi to twoje samopoczucie to możemy tam pojechać na trochę, aby się przekonać, a wtedy osobiście z nimi porozmawiasz. Jesteś w końcu ich królową. Ich zbawczynią. - Dodał przygryzając zaczepnie płatek jej ucha.
- Ale odbudowa miasta... - nie damę jej było dokończyć
- Miasto odbudowuje się praktycznie samo, a w dodatku każdy zrozumie, że chcesz zapobiec kolejnej wojnie, Ogniste Serce.
~~~~~~~~~~~~~~~
Siemaneczko!!!
-Jak myślicie czemu władcy Syrli nie odpowiadają?
- Co się stało z Maeve po tym jak uciekła przed Wilczym Plemieniem?To jest jedna z większych zmian z fabułą szklanego tronu, gdyż Maeve zdążyła uciec i nie została zabita.
I możecie mi napisać, czy dobrze oddaje styl pisania Sarah J.Maas bo bardzo się staram 😅
Konstruktywna krytyka mile widziana w komentarzach🫶🫶🫶
CZYTASZ
Królowa Ciemności
FantasyKsiążka jest kontyuacja seri Sarah J.Maas "Szklany Tron" postaram się jak najbardziej utrzymywać jej styl pisania, ale też wplote coś od siebie. Niektóre fakty z książki zostały pozmieniane przeze mnie, ale mam nadzieję, że nie będzie wam to zbytnio...