Розділ 2.

18 2 0
                                    

Розділ 2.

###
    Проснувшись королева зазирнула у віконце і у неї зразу піднявся настрій, від краси яку побачила. Сонечко і жодної хмаринки, а горобці співають безперервно. Клавдія пішла на кухню де її уже чекав найулюбленіший сніданок: запечена грудка з рисом. Вона смачно поїла і їй прийшлося іти на роботу, яку вона не любить.
— Доне!- позвала її мама з дуже хорошим настроєм.
— Що уже? — Так рано?- запиталася Клавдія у мами.
    Після того, як вона стала королевою Королівства Макресія, батьки почали її поважати і хотіли віддати її як найскоріше заміж за Джуліанна, щоб були нащадки династії Мін.
— Нас чекає роботи багато, скоріше!- крикнула мама з іншої кімнати.
    Батьки, Джуліан і Клавдія поїхали виконувати наступне вбивство, але їм уже буде важче працювати, бо у столиці побудували детективне агенство.
Після того як королева побачила першу людину, яку їй прийдеться вбити, вона подумала для чого їй ця робота, адже вона і так королева і має статки. Але зібралася з думками і зарізала. Це було неймовірно, ніж пройшовся по артерії і у Клавдії очі зробилися чорними. Вона попробувала кров трупа і зрозуміла, що не бачить життя без крові. Для неї перший ковток людської крові, був ще смачнішим за її найулюбленішу страву. І так дівчина зрозуміла, що вона вампір. Королева нікому не хотіла розказувати, що вона вампір.
    Після роботи королева записала інтерв'ю для громадян монархії.
— Ммм... –Це було неймовірно, дівчина розповідає про справи у монархії, а по заду вітерець по-виває і горобці співають- з цікавість розповідала Клавдія.
     Королеву  відвезли прекрасними, гірськими краєвидами до маєтку, де її уже чекали батьки і Джуліан, який уже проживає з нею в маєтку.
— Наступне, що нам потрібно зробити- це вбити всіх членів дитективної організації!- сказав хлопець
— Але як нам це зробити? - поцікавилася прекрасна дівчина.
— Можна зробити так, щоб організація відправила на місце вбивства своїх працівників, а ми уже їх там вб'ємо!- сказав батько Карл.
— Це звісно добре, але ми не зможемо усіх вирізати!- промовила грубо королева Клавдія.
    Організація детективів побудували нещодавно, але про кілерів мало хто чув і знав. Але з часом вони більш детальніше дізнавались про «брудних»(кілерів).
    Усі зібралися за великим столом у розкішному, золотом і смарагдами оздобленому, залі, щоб повечеряти і обговорити плани, як винищити організацію.
Клавдія, тим часом, пішла в свою кімнату,  випила людської крові, дівчина була залежна від неї.
— Де ти була?- запиталася мама королеви зацікавленим голосом.
— Мені мали подзвонити по роботі, але не подзвонили!- сказала дівчина із задумливим виглядом обличчя.
    Так, як батько Карл був головний у їхній сім'ї по роботі, він не хотів слухати дурні сварки доньки і матері.
— Мені здається, що ми зібралися тут усі для обговорення по роботі, а не слухати ваші балачки! Ці сварки до хорошого не доведуть!- сказав з підвищеним тоном батько.
    А Джуліан просто сидів біля коханої Клавдії і нічого не говорив. Він відколи живе у маєтку, особо якихось нормальних порад не сказав.
— А що, якщо ми об'єднаємося з терористами?- запитав хлопець із впевненим мужнім голосом.
— Не знаю чи вийде у нас з ними договоритися, вони люди не дурні, у них є клепка у голові!- промовив батько Клавдії.
— Ні, ні, ні і ще раз ні! Як королева такої могутнії монархії може об'єднуватися із терористами? Як ви собі це уявляєте? Це зрада! Що скажуть люди?- із нервовим голосом промовила Клавдія.
— Я згідна із словами доньки! Так підставляти монархію не можна!- сказала мати величної королеви.
    Вони ще довго сперечалися, як краще вчинити. А тим часом Клавдія, якій надоїли ці сварки, взяла ножик і вилку, і почала смакувати ароматним, її улюбленим рисом із курячою грудкою.
— Я не розумію, ви сперечаєтеся зараз не по роботі! Нам потрібно думати над проникненням, або нападом на кожного з них!- сказала королева дожовуючи грудинку.
— Ми постараємося, але не обіцяю!- сказав батько кривляючись до матері.
— Так більше тривати не може! Все я іду спати, думайте самі, але завтра має бути план готовий!- промовила розлючена королева.
    У залі залишилося їх троє. Їм уже було не до сварок, бо організація могла випустити газети з підозрами на кілерство або «брудну» роботу.
— Ми можемо залишити труп з минулого дня, для того щоб організація могла хоча б двох, або трьох працівників відправити на місце злочину! Також на другому місці у цей самий період зробити подібне! Через охорону ми якось пройдемо, а головне в організації залишиться не так і ж багато працівників! Нам головне щоб у той час директор організації був у ній!- сказав із зацікавленим, мужнім, грубим голосом Джуліан.
— Похожа ідея була, але ця більш вдосконалена! Але ми не можемо порахувати час коли директор буде на базі!- промовив батько дожовуючи неймовірно-смачний млинець.
— Цей спосіб можна застосувати, але ми можемо придумати щось геніальніше!- промовила мати.
— У мене більше варіантів немає!- сказав коханий королеви, зітхаючи.
— У мене також!- відповів батько.
— Ну тоді прокинемося раненько і уже на свіжу голову обговоримо все до дрібниць!- промовила мати королеви, Розелія.
    Джуліан почистив зуби переодягнувся у піжаму і пішов у кімнату до Клавдії, а батько і мати у іншу частину маєтку, у свою спальню.
    Ось так вирішили діяти «брудні» з дитективною організацією, яка настроїна проти кілерів.

   
  
   

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Mar 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

«Брудна» дівчинаWhere stories live. Discover now