На вулиці стояв туман!
Дівчина надзвичайно красива, темноволоса із неймовірною талією йшла з університету і побачила неймовірно-красивого, на її смак
хлопця. Він підійшов до неї і сказав:
— Привіт!
— Привіт!- промовила вона.
— Можна з тобою познайомитися?- запитав він.
— Так, звичайно! —Мене звати Клавдія, а тебе як?- сказала дівчина.
— А мене Марк! — Приємно познайомитися!- сказав він.
Хлопець не хотів казати свого справжнього ім'я, бо воно йому не подобалося.
— Знаєш, ти мені зразу сподобалася!- із впевненістю сказав він.
— Ти мені також!- промовила вона.
Марк витягнув із портфеля парасолю і дав дівчині:
— Навіщо?- сказала Клавдія.
— Насувається гроза! — Давай я тебе проведу додому!- промовив він.
— Ні, дякую!- тихо сказала дівчина.
Вона не хотіла, щоб Марк знав що вона із заможної родини. Клавдія жила у прекрасному, золотом оздобленому маєтку.
Дівчина пішла з хлопцем не тією дорогою і вона була змушена іти назад. Після того, як дівчина дойшла до повороту, який веде у ліс, її зустрів таксист.
— Чому я змушений вас чекати годину?- сказав він.
Дівчина вибачилася і поїхала дорогою яка веде у саму глушину лісу, густими туманами, до свого маєтку.
Дівчина ще не знає ким опинеться цей хлопець, Марк!
Вона не розуміла чому він прикривав панамою своє обличчя.
Її батьки були кілерами. І вони весь свій час оприділяли роботі, а не єдиній доньці.
Як зазвичай, Клавдія прийшла, переодяглася, поїла і пішла читати книги. Їй це заняття дуже подобалося. У неї не було друзів і вона мала багато вільного часу.
Так пройшов звичайний день дівчини.
Наступний день почався із будильника, який грав не мало часу. Клавдія зазирнула у вікно і була приємно здивована, за вікном виглядало сонце. Вона думала, що день як усі інші нічим не буде відрізнятися від всіх попередніх, але помилялася.
Клавдія приїхала до університету де вона побачила хлопця, з яким познайомилася день тому:
— Привіт!- сказав він.
— Привіт!- промовила вона з усмішкою.
— До речі, ти не сказала скільки тобі років!- із посмішкою сказав він.
— Мені 18, навчаюся на факультеті Право, перший курс!- промовила Клавдія.
— А мені 21 і я також навчаюся на юриста, третій курс!- сказав він.
Вони довго розмовляли, що дівчина аж запізнилась на пару.
Після другої пари дівчина заходить у самвузол і бачить там Марка:
— Ти що тут робиш?- запитала вона.
Хлопець сказав, що йому стало погано і він би не встиг добігти до чоловічого.
Марк підійшов до неї і вони поцілувалися. Уже почалася пара а вони далі цілувалися і хлопець сказав:
— Заходь до мене на каву!
Вона була приємно-здивована, бо Марк їй подобався.
Клавдія замітила, що хлопець був у тій самій панамі, де не видно його обличчя. Але вона подумала, що нав'язала це собі.
Після парів дівчина поїхала за адресом Марка.
Він її пригостив кавою, а потім вони пішли дивитися фільм. На романтичному сюжеті Марк поцілував дівчину. Пізніше хлопець почав цілувати її за шию.
—Ти мене збуджуєш!- сказала вона.
— Це взаємно!- промовив Марк.
— Мені вже час іти!- сказала вона.
Клавдія почала зустрічатися з Марком навіть не підозрюючи, що він працює на такій професії, як її батьки.
Вдома її чекали обурливі батьки:
— Де ти ходиш і з ким ходиш?- запитали вони. — Ти покарана, тиждень на дистанційному навчанні!
Дівчина не була здивована, адже це не вперше. Клавдія подзвонила Маркові і повідомила його про цю розмову.
Батьки сказали що їм по роботі треба відїхати і, щоб вона підтримувала порядок у будинку.
Клавдія сіла біля каміну і продовжила читати улюблену книгу і біля неї заснула.
Зранку дівчина проснулася і зрозуміла що вона знову запізнюється в університет. Їй подзвонив Марк і сказав, щоб вона їхала до нього, а не на пари. Вона так і зробила.
Дівчина багато пропустила в університеті і їй повідомили, що її відчистити.
Вона довго плакала, але вона розуміла, що і так би не працювала по професії, але більше всього вона боялася реакцію батьків.
Клавдія мала повідомити викладача, що на тиждень переводиться на дистанційне навчання, але забула. Їй повезло, бо батьки мають повернутися аж через три дні.
Вона думала, Марк працює на звичайній роботі, але він працював кілером. Марк їй розповів про роботу. Клавдія була обурлива спочатку, але розуміла, що батьки приймуть його.
Наступного дня, дівчина пішла на похорони президента. Вона була змушена піти, бо батьків не було у маєтку, а вони добре знайомі з колишнім президентом.
Клавдія розказала батькам що помер їхній колега президент.
— Ця людина прикривала нас!- сказала мама.
— У мене є геніальна ідея!- промовила Клавдія.
— У тебе незграби можуть буди ідеї?- із жахливою інтонацією запитала матір.
У дівчини з матір'ю були ненайкращі відносини.
— Мені люди довіряють і думають, що я розумна! —Я можу завтра поїхати у столицю і написати заяву, щоб взяти участь у виборах!- сказала Клавдія.
— Я не впевнена, що народ, який настроїний проти мене, вибере тебе!- промовила мати, кілерка.
— Доречі, сьогодні прийде мій хлопець Марк! — Він хоче познайомитися з вами! - сказала невпевнено дівчина.
Настав вечір. Клавдія зустріла так званого Марка.
— Проходи і знайомся з батьками!- сказала вона.
— Добрий вечір!- сказав він.
— Джуліан, що ти тут робиш?- запитала матір.
— Мам, він Марк!- сказала Клавдія.
— Мені потрібно тобі розказати правду про себе!- сказав Джуліан (Марк)
— Як ти міг?- запитала дівчина.
— Мене звати Джуліан, мені 21 років. Я працюю разом із твоїми батьками і мені соромно за те, що довелося тобі брихати!- схвильовано промовив він.
Вони сіли повечеряти і обговорили все, що було цікаво Клавдії. Джуліан( Марк) сказав дівчині, що його влаштували майором у поліції. Йому так порадила мама Клавдії – Розелія.
Наступного дня, Клавдія подала заявку, що вона хоче брати участь у виборах. Так, як більше бажаючих не було посада їй дісталася дуже швидко.
Люди зібрався у столиці Макресії - Пренаді, щоб подивитися виступ президентки Клавдії Мін.
— Від сьогодні парламенської республіки такої як Макресія не існує! — Тепер це Королівство Макресія, а тобто монархія і від сьогодні починає правити династіїя Мін- сказала Королева.
Тепер було все прекрасно і життю її батьків нічого не загрожувало.
— Я постараюся як найкраще змінити Конституцію!- сказала взахваті вона.
Люди були приємно вражені. Але самої королеви не було вибору і вона була змушена також долучитися до роботи, до «брудної» роботи
ВИ ЧИТАЄТЕ
«Брудна» дівчина
VampirЄ робота заради грошей, а є робота мрії. Мрія, такого терміну не існує, для кожного цей термін означає різне і в кожного різна мрія. Нажаль у нашому світі більшість працюють заради грошей, а яку роботу вибрала «Брудна» дівчина?