kusura bakma ama,yanlış anlama ama

17 5 4
                                    


 Bu kelime ile biri başlangıç yaparsa . Bundan sonrasını dinlemenize gerek  yoktur. Tahmin etmek güç değil.  Söyleyen  sizin  ipinizi çoktan kesmiştir. Söyleyececeği herşey  sizin moralinizi bozacaktır.  Hata yapabilirsiniz,herkes hata yapar ama bu söyleyceği şey  %100 kötüdür.   Dinlemek istemiyorum deyip  çıksanız gitseniz daha iyi. O, artık sizin düşmanınızıdır.   Ben kötü biriyim. Sana açık açık söylüyorum demenin kibarcasıdır.

Küfür etse  daha iyidir.

Bundan sonra ne söylerse söylesin . O kişi kötüdür. BİR İNSAN HATA YAPSA BİLE ONURLANDIRILMIŞTIR  ONURU AÇIK AÇIK KIRILSIN İSTEMEZ , hata yapsa bile hatasını zaten biliyordur.  Bir başkasının hatasını yüzüne vurması  o kişinin de iyi niyetli  olmadığını açığa çıkarır.      2 yol vardır  şansın varsa ya boyun eğersin, yada  Türkçede  özel bir laf var s.ktir etmek :)

Bunun adı cehalettir. Örneğin siz  çocuksunuzdur ,ağaca çıkarsınız  düşer yaralanısınız yere düşer canınız acır.  Babanız gidip te birde sizi döver  İşte  bu babanızın cahil olduğunun göstergesidir. Evladım bir daha yapma diyebilirdi . Ama dayak yediğinizde  2nci kez  vurulursunuz.  Bu iyi niyet değildir. Cehalettir babasıda ona aynısnı yapmıştır. Eğitilememiş gösteridir bu. 

CAHİL İNSANIN İYİ NİYETLİ OKUMUŞ GİBİ GÖSTERİSİDİR.  ondan sonraki söyleyeceği sözü tahmin etmek zor değildir.

 Bu kör cahil okumuş biri de olabilir ablanız anneniz yada   arkadaşınız sevgiliniz.  

Bunu diyen cahildir.   İLBER  HOCAM  haklılık payım vardır  değilmi.  


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Yanlış Anlama Ama ile  başlayan kelimelerWhere stories live. Discover now