Ας τα πούμε λίγο περιληπτικά. Η Αριστέα όταν ήταν 17 χρονών γνώρισε τον Χρήστο, ήταν σε κοινή παρέα και όσο έβγαιναν ανακάλυπταν πόσα κοινά έχουν,όσο ο καιρός περνούσε ο ένας έβλεπε τον άλλον με διαφορετικό μάτι..έτσι δεν άργησαν πολύ να μπούνε σε σχέση. Μια σχέση μακροχρόνια,μαζί είχαν σχεδιάσει τον γάμο τους καθώς και την ζωή και τα παιδιά που θα έκαναν ζώντας μαζί. Ήταν ευτυχισμένοι πράγματι...ώσπου μια μέρα ήρθαν τα πάνω κάτω. Ο πατέρας του Χρήστου πήρε μετάθεση για το εξωτερικό για τη δουλειά του,τα λεφτά ήταν πολύ καλά για να μην δεχθεί..και περνούσαν ζόρικα έτσι και αλλιώς οικονομικά..όποτε με το που ήρθε η ευκαιρία,την άρπαξαν. Όταν ο Χρήστος το ανακοίνωσε στην Αριστέα η ζωή που είχαν στο μυαλό τους ξαφνικά έκανε φτερά,δύο πληγωμένα μάτια τον κοιτούσαν στην ψυχή του και εκείνος έτρεμε από στεναχώρια.
Δυστυχώς σχέση από απόσταση δεν μπορούσαν να κρατήσουν,όχι ότι δεν υπάρχει γενικά σαν ενδεχόμενο..ξέρετε. Όσοι αγαπιούνται πάντα βρίσκουν τον τρόπο θα πω εγώ,η Αριστέα και ο Χρήστος όμως ήταν πολύ δεμένοι και ήθελαν κάθε μέρα να βλέπουν ο ένας τον άλλον,η καρδούλα τους δεν θα το άντεχε αυτό. Με την ψυχή τους χίλια κομμάτια λοιπόν έσπασαν την σχέση τους δίνοντας υποσχέσεις και όρκους που όπως θα δούμε μετά,δεν θα κρατήσουν. Υποσχέθηκαν να κρατάνε επαφές και να μιλάνε όσο μπορούν έτσι ώστε να μη χαθούν,το ξέρετε πως...όταν αγαπάς έναν άνθρωπο ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ πρώτα σαν άνθρωπο και μετά σαν αγόρι/άντρα/γυναικα/φίλη/φίλο σου. Όπως και να χει , ήθελαν να μην χαθούν και ήταν σίγουροι πως θα το καταφέρουν.
Ο Χρήστος έφυγε λοιπόν για Σιγκαπούρη και η Αριστέα κάθε μέρα προσπαθούσε να μαζέψει τα κομμάτια της βάζοντας μια μάσκα γεμάτη χαμόγελο,καθώς το τελευταίο που ήθελε ήταν να στεναχωρεί τους ανθρώπους που την αγαπούν.
Ποια είναι όμως η Αριστέα και με τι ασχολείται;
ESTÁS LEYENDO
Το Απαγορευμένο
FanficΗ 25χρονη Αριστέα μόλις βγήκε από μια μακροχρόνια σχέση , με τον Χρήστο ήτανε μαζί από τα 17 και ήτανε σοβαρή σχέση, όλα όμως καταστράφηκαν και ήρθανε τα πάνω κάτω στη ζωή τους. Τώρα πρέπει να βρουν τον ρυθμό τους και την ισορροπία τους. τι γίνετα...