Uzaklaş benden!

5 0 0
                                    


-Uzak dur benden Hyunjin!

-Üzgünüm Felix!

Hyunjin üstüme atladığı anda Han içeri daldı ve bağırmaya başladı;

-Hyunjin Oppa!

-Han ben senin yapacağı işe...

-Oppa beni görmedin mi? Minho ömür boyu hapis yemiş!

-NE!?

-Hiç güleceğim yoktu ya:) Han sen değişebilirsin koçum.

-Hyunjin benim karakola gitmem gerekiyor.

-Hiçbir yere gitmiyorsun Felix!


Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken Hyunjin imzalarını yapıştırdı. Bir zaman sonra ben ona ayak uydurmaya başladım. Gece boyunca içki içip beraber olduk. Sabah olunca Hyunjin'e çaktırmadan evden çıktım ve karakola gitti. Polislere onu sordum ve özel bir görüşme ayarlattım. 1 saat sonra bir kopyaları götürdüler beni. Az sonra Minho geldi ve kollarını açarak bana doğru ilerlemeye başladı. Onu sertçe ittirdim.

-Minho neden buradasın!

-Güzelim inan ki benim bir suçum yok. Sarhoştum ve hiçbir şey içermez..

-Sana inanamıyorum Minho! AYRILDIK!

-Felix giderken!


Kapıyı sertçe genişliği çıktım. Sokakta düzgünce yürüyen bir çocuk taciz ettiniz mi? Pisliğin tekinin nasıl sağlanacağını. Neyse ki ayrıldık. Hemen eve gittim ve üstümü giyindim. Otobüse bindim ve evi geçindirmek için hizmetçi olarak eve gittim. Daha önce bu evi hiç görmemiştim. O bakımlardan daha önce gitmeden önce böyle bir ev yoktu ya da ben yanlış çıktım. 


Eve girdiğimde ağzım açık kaldı, ev baya lüks bir evdi. Acaba kimin evi diye söylenirken bir adam çıktı karşıma;

-Merhabalar efendim evi beğendiniz herhalde :)

-Alakası yok! Hem sende kimsin?

-Ben evin sahibi abisiyim, bu evde kalıyorum. Gelin size evi tanıtayım.

-Tamam.

-Burası evin sahibinin odası, girmeye cesaret etme tamam mı?!

-Elbette girmem :)

-Burası benim odam zaten..

-...

-Burası ev sahibinin sevgilileriyle takıldığı ve birlikte olduğu oda. Buraya istediğinde giremezsin zaten..

-Güzel odaymış..

-Anlamadım mı?

-Başka oda yok mu böyle büyük bir evde?

-Senin odanı göstereyim beni takip et.. buradaki senin odadan.

-Burası benim mi gerçekten?

-Neden şaşırdın ki? Baya varlıklarlı görünüyorsun.

-Öyleyim ama..

-Bu arada bir mesajlaşma grubumuz var uygulamadan, seni de ekleyeceğim haberin olsun..

-Ben bir bakayım grubu...


                                    -Changbin'in Malikane Grubu-


-Şey bir şey sorabilir miyim efendim?

-Sen yeni gelen hizmetçisin herhalde, isminizi söyleyip sorunuzu sorabilirsiniz efendim.

-Adım Lee Felix, 23 yaşındayım. Sorum grubunun adı neden bu şekilde?

-Çünkü benim malikanem.

-Adınız Changbin mi?

-Evet ben ünlü senarist Seo Chang-bin. Daha önce adım hiç duymadın mı?

-Hayır efendim.

-Ne biçim insanları bir araya getirdiğiniz gruba ya da?

-Neyse Felix sen tamizmeye başla.

-Peki efendim.









Gerçek aşk; HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin