Ünlü senarist Seo-Changbin mi? Daha önce hiç duymamıştım. Evi temizlerken belim ve başım daha iyi durumda onu yerim ağrımıştı. Tuvalete gideyim derken önüme evin bahçıvanı çıktı.
- Önüne baksana be!
- Bağışlamak mı? Siz kimsiniz de bana sesinizi yükseltiyorsunuz?!
- Özür dilerim efendim, ben bu evin hizmetçisiyim. Her yerim ağrıyor o yüzden biraz stresliyim.
- Tamam sorun yok, stresliyim.
- Sorun nedir?
- Maaşım yeterli değil.
- Ne kadar maaş alıyorsunuz?
- Sadece ancak sadece 80.000 alıyorum.
- Çok fazla!
- 80.000 Euro ne kadar fazla?
- Avro mu?!
- Evet neden ki? Senin de ayda bu kadar alman gerekiyor.
- Ben gideyim artık iletişim var.
-Konuşmak üzere, iyi günler..
Tam bir şey daha ayrılırken arkasını dönüp hızlı adımlarla bahçeye çıktı. 80.000 Euro ne kadar az olabilir?! 80.000 TL olsa anlayacağım o da değil EURO! Kaç TL olduğunu programlamak istemiştim ve transferi ikindi arası geldi. Evet burada yemek değil ikindi arası vardı. Öğle arasında odamda hesaplarım vardı, ara bitti gider o ünlü senaristten maaş alabilirdi. Acaba o ne kadar kazanıyordu?
(30 dakika sonra)
Sonunda ara zamanı gelmişti, odama çıkarken o ünlü denilen ama hiç ünlü olmayan o senaristi gördüm; Seo Chang-bin..
- Hayırdır nereye daha yeni başlamadın mı işe?
- Efendim bir şey soracağım ancak kovulabilirim.
- Sorun.
-Ben 9 saattir aralıksız yaşarken siz neredeydiniz?
-Seni izliyordum.
- Nasıl?
- 9 saat göz yemekten, yemek yemeden ve su içmeden seni izliyorum.
- Bağışlamak? Sapığım mı var haberim yok mu?
- Sapığın değilim, senden etkileniyorum..
- Üzgünüm ancak daha önce bir kez aldatıldım bir kez de kocasına tecavüz ederek hapse girdi.
-Yani?
- Güven sorunum var yani bana yaklaşıyor!
- Tamam, artık olabilirsin.
- Nereye?
-Bugün akşam erken git, hava kararmasın.
- Çok teşekkürler.
- Bu arada maaşın 100.000 Euro olacak.
-Teşekkür ederim efendim.
- Bana efendim deme, bana sadece Chang yada Seo de..
- Pekala Chang, iyi akşamlar..
- İyi mi akşamlar?
Ne dediğini ancak bu adamda farklı bir şeyler vardı. Ben insanların farklı kokular salgıladığına inandım. O adamın da nanesi vardı. Biraz fazla Yaralasar okumuş olabilirim. Ancak okumadan önce de bu yerlerdeydim. Kitap okumayı çok sevmezdim ancak okuyunca geri bırakmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek aşk; Hyunlix
FanfictionBunu sınıfımda ki H için yazıyorum. Aslında yazmamı o istedi.