"បើដឹងចឹងហើយមិចមិនប្រញាប់ទៅ"ហុីស៊ុង
"អើៗ!!! ចឹងតោះ"ជេយ៍&នីគី
ពួកគេក៏ឡើងឡានហើយបើកឡានយ៉ាងលឿនដូចរន្ទះទៅបាត់ទៅ.បញ្ជាក់ពួកគេនៅក្នុងក្រុមដែលពួកគេនៅនឹងក៏មិនមែនជាពពួគមនុស្សវេទមន្តល្អអីដែលគឺជាពពួគមនុស្សវេទមន្តអាក្រក់ តាមពិតទៅគេមិនចង់ចូលក្នុងក្រុមនឹងប៉ុន្មានទេពួគគេធ្វើដើម្បីពិភពលោកមួយនេះបានជាពួគគេបង្ខំចិត្តចូល ហើយពួគគេនឹងកម្ចាត់ពពួគមនុស្សអស់នោះម្ដងម្នាក់ៗចោលឲ្យអស់ហើយនឹងមិនមានមនុស្សវេទមន្តអាក្រក់អស់នឹងនៅក្នុងសង្គមទៀតឡើយ(អួយបើសុទ្ធតែអរៗចឹងម៉ាក់មិនដឹងយកមួយណាទុកមួយណាទេនៀគ!!😖💗)
"តើនេះពួកលោកកំពុងធ្វើស្អីនឹង!!!"មានសំឡេងធំមួយបានស្រែកថាឲ្យទៅភាគគីម្ខាងទៀតដោយមិនខ្វល់ថាភាគគីម្ខាងទៀតនឹងជាមេឬក៏ជាកូនចៅក៏ដោយ បុរសម្នាក់នោះគឺ:
+សួស្តីបាទខ្ញុំបាទមានឈ្មោះថា ផាក ស៊ុងហ៊ុន ខ្ញុំមានអាយុ25ឆ្នាំខ្ញុំសុំបញ្ជាក់ឲ្យហើយខ្ញុំនឹង ជេយ៍ ផាក មិនមែនជាបងប្អូននឹងគ្នាទេបានត្រឹមតែជាមិត្តតែប៉ុណ្ណោះម៉ោះចូលសាច់រឿងរបស់ខ្ញុំវិញខ្ចិលខ្វល់ច្រើនណាស់គួរឲ្យធុញ😒កាលខ្ញុំនៅពីរក្មេងខ្ញុំមិនចាំអ្វីទាំងអស់ថាខ្ញុំជានរណាហើយម៉ាក់ប៉ារបស់ខ្ញុំឈ្មោះអីខ្ញុំមិនចាំទេ តែខ្ញុំដឹងត្រឹមថាពេលខ្ញុំបើកភ្នែកមកគឺខ្ញុំនៅក្នុងបន្ទប់ពិសោធន៍ឆ្កួតឡប់នោះបាត់ទៅហើយ ខ្ញីឆ្ងល់ណាស់.តើខ្ញុំជានរណា??ហើយខ្ញុំមកពីរណា?!!ហើយម៉ាក់ប៉ារបស់ខ្ញុំជានរណា?!ហើយពួគគាត់មានមុខមាត់យ៉ាងមិច??ខ្ញីឆ្ងល់ណាស់!?(ដល់ថ្នាក់នឹងពេកទៅដឹងម៉ាក់ប្រាប់កូនឯងមិចទេស!!បើសូម្បីតែមុខម៉ាក់កូនឯងអត់ស្គាល់ផងនឹង ដល់ចឹងទៅម៉ាក់អន់ចិត្តនឹងកូនឯងយ៉ាងខ្លាំងគ្រៃលែង!!!🥲👩👦💔)