רכושניות

71 7 28
                                    

קאקאשי ראה את זה ואמר ״חשבתי שאת ממהרת להציל את גאארה מאי״ הוא אמר

ישר הזדקפתי חדורה מטרה ״נכון הבן שלי!״ ואם זה חידשנו את הריצה שלנו, לא לקח הרבה זמן עד שבדיוק כמו העלילה ראינו את טמרי שהייתה בדרך לסונה.

כמובן שחיבקתי אותה למוות גם כי למה לא לאזעזל ולאמת היא אמרה שהיא לא מופתעת לראות אותי.

באמצע הדרך קרה משהו מפתיע, קאקאשי הסביר למה גאארה נחטף ונארוטו במפתיע התוודה ״מאי-ניי סאקורה-צ׳אן״ הוא מלמל לא מסתכל אלינו רק ישר על הדרך ״אנחנו חייבים להציל את גאארה הוא כמוני..״ הוא אמר קולו שקט קצת אני נתתי לו מבט מעט מבולבל ״אני המארח של תשעת הזנבות״ הוא אמר בסוף.

סאקורה וטמרי הרחיבו את עיניהם בהפתעה ״נארוטו..״ סאקורה מלמלה בשקט מופתעת מהמידע, היא לא ידע שנארוטו הוא מארח של תשעת הזנבות, לפתע כל המבטים הכועסים והשנאה שנשלחה עבורו נראה לה הגיוני, אבל אם זה היא החליטה להגן על נארוטו אם כל מה שיש לה, אחרי הכול לא בשביל זה היא התחזקה?

טמרי הרגישה קצת הקלה כמובן שהיא הופתעה אבל היא גם הוקלה בגלל שיש מישהו שמבין את אחיה.

״אה אני יודעת״ אמרתי לאחר יד וכולם הסתכלו עלי מופתעים, טוב אולי חוץ מקאקאשי הוא כבר חשד שהיא יודעת על זה הילדה הייתה לא צפויה.

נארוטו הסתכל על אחותו בהפתעה מועד קצת ״מ-מה?״ הוא שאל בגמגום מופתע עיניו נצצו מעט.

מצמצתי עליו מעט מבולבלת לא מבינה למה הוא גמגם ״טוב לא כל כך הסתרת את זה טוב אתה יודע״ אמרתי מושכת כתפיים, כי בתכלס זה נכון, הוא לא הסתיר את זה טוב בכלל.

נארוטו בלע, שהוא סיפר את זה הוא הכי פחד מהתגובה של אחותו, כי מה עם אחותו פתאום תעזוב אותו? תבין שהוא מפלצת ותלך ״ממתי?״ הוא שאל בקול חלוש.

נתתי לו גיחוך ״תמיד״ אמרתי עוברת לעץ לידו ״מה חשבת שאתה יכול להסתיר מאחותך משהו?״ שראיתי את עיניו נוצצות מדמעות טפחתי על ראשו ״שום דבר לא יכול לגרום לי לשנות את דעתי עלייך אפילו לא הפלאפי הזה פה״ אמרתי נועצת אצבע בבטנו.

נארוטו מצמץ עלי כאילו מקשיב למשהו ואז פרץ בצחוק ״פלאפי???״ הוא אמר מועד מהענף לא נראה מודאג כי ידע שאני ישר התפוס אותו עם הכוח שלי ״ אוי זה טוב טאדביו!!״ הוא צחק בקול שהחזרתי אותו למקומו והוא המשיך לקפוץ

סאקורה צחקקה ״מאי צודקת נארוטו! אפילו הוא לא יצליח לשנות את דעתנו עלייך״ היא אמרה בחיוך קורן קאקאשי לידה מהנהן ברצינות.

נארוטו קרן מוחה כמה דמעות ״אני מאמין הזה!״ הוא אמר נותן לנו את החיוך הכי קורן שיש.

אוווו התינוק שלייי!!!

מינאטו מחה גם כמה דמעות מאחורה ״הוא השיג חברים טובים״ הוא מלמל  מרגיש מרוצה שלבסוף נארוטו מצא את המשפחה שלו.

אני עדיין משחק נכון...? [חלק 2]Where stories live. Discover now