NOAHSSSSSSS PEE OF VALLEY
"Cody I swear what did you do....."
"WE LIVE WE LOVE WE LIE 👄💄💋🐱" he said. I randomly start dancing "CODY WHAT DID YOU DO WHY AM I DO FORTNITE DANCES " Smurf cat licks Cody "Cody I need a therapist now...."I continue "👯♂️" Cody says to me "WHAT DO YOU MEAN TWO GROWN MAN IN BUNNY COSTUMES DANCING??" "💇♂️👨🦲" "CODY WHAT DO YOU MEAN CUTING HAIR BALD PERSON???!?!?"
I then proceeded to slap Cody
"Oh shit did I kill him?"
Cody trips me and I fall face first "Cody can this party end now Please?" I look at him like he's insane (because he is)
"NOOOOOOOOOOO NEVAAAAARRRRERRERRRTRRRTOIHIHIIJGORRIJGODRIJGODRUHGIDURHGJUTTHBKJUTDHYJUHDITUGHBODFIGJBDKFGIJBOFDGOJBDFOGIBJDGKGJNBKDGHIBJODFGIMBOGDHIJ OGDHIJNODGIJHONOGDKHONGDIHJNOODGHKNOODGHKPNODGKHPNODGKYONIDMGOHINJDOTYIJHDOTIYJHODTYIJHOTDYIJHODTYOJHODTIYJHODTYOJHODTIYJHOIDTJOIYJHOTDIYJHOITDJYOIHJOTYIJHODTOJYOHODJTYOHOJDOTYOJHODTYOJHDOTYOHJODTIYJHOIDJTOYOJHODTIYJHOODUHISIJSOISJOIJKIJKIJOIJKJUHDIIDJSIIHSOSIJSOISHISUHIIDJDFOHISInoco is bestDJUHDIIJOIFJGBOIFJFGODIJFGOIJGFBOIFJGOBIFJGOBOJFGOBOJFTOBIJFOTIJBOFTIBJOF"
Hi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hiHi hi hi hi hi hi.
AND THEN.....
I WOKE UP
just kidding it wasn't that dramatic I just felt like scaring my thought reading peeps
wait why are you reading my thoughts? I swear I'm paranoid
YOU ARE READING
Puppet(Noco)
RomanceIn high school two kids meet starring Cody and Noah, what will happen after the strange events?