birinci bölüm

8 1 6
                                    

~Taehyung'dan~

Şuan olduğum yeri ve kucağımdaki bebeğe nasıl bakacağımı sorguluyordum. Dizlerime yapışan toprağı umursamayarak bebeği yavaşça yere bıraktım. Biraz olsun susarken derin bir nefes aldım.

On saat önce ablam ve kocası bir kaza geçirdi. Ne kadar uğraşsalar da geri dönemediler. İki saat önce toprağa gömmek zorunda kalmıştık. Yeğenime bakmak bana kalmıştı. Yanında annesi yoktu ve sürekli ağlıyordu.

Gözümden akan yaşı hemen sildim ve bebeği alarak ayağa kalktım. Güçlü durmam ve yeğenime bakmam gerekiyordu.

Bindiğim arabanın arka koltuğuna koyduğum bebek koltuğuna kucağımda ki bebeği oturtup kemerini taktım. Güvenli olduğuna emin olduktan sonra önüme döndüm.

Ellerimle direksiyonu sıkıca kavrarken arabayı çalıştırdım. On dakika sonra geldiğim eve baktım ve arabadan inip arkada oturan yeğenimi kucağıma aldım.

Kapıyı çalmama gerek kalmadan açılan kapıyla içeri girdim. Arkadaşlarımın hepsi salonda oturmuş beni bekliyorlardı.

Beni ilk gören soobin ayağa kalktı.

"Hoşgeldin aşkım ben alıyım keratayı"

Söylediği şeylerle burukça gülümseyerek kucağımdaki bebeği soobine verdim.

"Hoşbuldum hayatım al"

Yorgun bir şekilde kendimi koltuğa atarken taehyun ayaklandı ve arkama geçerek omuzlarıma masaj yaparak beni rahatlatmaya çalıştı. Bunu yaptığında rahatlayacağımı biliyordu.

Kafamı taehyunun dizlerine bıraktım. Bu sefer kafama masaj yapmaya başladı. Duyduğum yoonginin sesi ile ayağa kalkan bedene baktım.

"Tae biliyosun ki çok yoğunsun. Yoğun olmasan bile bir bebeğe bakamayacağımızı ve bakamayacağını biliyoruz. Bakıcı tutmak bizim için daha iyi olacaktır. Ne dersin? "

Sıkıntıyla nefes verip yoongiyi onayladım.

"Benim tanıdığım bir arkadaşım var. O bakıcı ayarlayabilir"

"Olur benim için sen halleder misin"

"Tabii. Yarın birkaç bakıcı gelir. Kararlaştırırız"

Kısaca yoongiyi onaylayarak hala masaj yapan taehyuna baktım.

Taehyun annemiz gibiydi. Bizimle ilgilenirdi. Yattığım yerden kafamı kaldırmak istemiyordum ama biraz daha devam ederse uyuyakalacaktım. Kısaca teşekkür edip odama yöneldim. Bebeği uyutacaklarına emindim. Bu yüzden çok takmadım.

~Yazar'dan~

Taehyung odasına geçince soobin bebeği uyutacağını söylemiş ardından bebek için yapılmış olan odaya gitmişti.

Diğerleride odalarına çekilirken soobin bebeği beşiğe koymuş ve sallamaya başlamıştı. Yaklaşık on dakika sonra bebeğin uyuduğuna emin olmuş ardından odadan çıkmıştı.

Kapıyı hafif aralık bırakmıştı ki bebek ağlarsa duyabilsinler. Odasına girdi ve bilgisayarını açarak asistanının gönderdiği dosyalara girdi. Hepsine tek tek bakarken bir anda değişik bir dosya görmüştü. Cebindeki telefonunu çıkarmış ve asistanını aramıştı.

'Junnie 😺' aranıyor...

"Alo"

Duyduğu tanıdık ses ile hafifçe gülümsedi.

Baby SitterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin