Yeonjun acıyla inlerken beomgyu ise bana bildiği (belkide bilmediği) tüm küfürleri ediyordu.
Kahkaha atarak odadan çıktım ve jin hyungun yanına gittim. O sırada aşağıdan gelmiş olan ikili bana kötü bakışlar atmakla meşguldü. Onlara şirin bir gülümseme verirken jin hyunga döndüm.
"Yapmam gereken bişey var mı sultanım"
"Yok hadi geçin başlayın" Dedi.
Onu onaylayarak masaya geçtim. Diğer ikilide gelirken jin hyungda oturdu. Kahvaltıya başlarken sabahtan beri aklımda olan şeyi söylemek için boğazımı temizledim. Tüm gözler bana dönerken konuşmaya başladım.
"Dün bir arkadaşım beni aradı ve bana çok güzel bir iş bulduğunu söyledi"
Onlar onaylayan mırıltılar çıkarırken jimin merakla sordu.
"Ne işi? "
"Biliyorsunuz benim bebeklerle aram iyidir"
"Biliyoruz"
"He işte arkadaşımda biliyor bu yüzden bana bebek bakıcısı olabileceğimi söyledi. Zengin bir adammış. Kabul ettim"
"Aferin lan kedi olalı bir fare tuttun"
Diyen yeonjuna bakıp göz devirdim. O sırada hoseok hyung konuştu.
"Sonunda şu yersiz bebek sevgin bir işe yaradı"
"Kesin sesinizi ve kahvaltınızı yapın"
Diyen jin hyunga bakıp sırıtarak göz kırptım. O da bana tatlı bir gülümseme bahşederken önüne döndü.
Yaklaşık on dakika sonra kahvaltımızı bitirmiştik. Herkes kendi odalarına gidip hazırlanmaya başladı.
(Arkadaşlar kombinleri yazmıcam fotoğraf olarak göstericem)

(Bu jungkook)

(Bu jin)

(Bu jhope)

(Bu jimin)

(Bu yeonjun)
(Bu beomgyu)Hepimiz hazırlandıktan sonra yollarımızı ayırdık. Yeonjun ve beomgyu kendi çalıştıkları şirkete giderken hoseok hyung ve jin hyungda kendi çalıştıkları şirkete gittiler.
Jimin ve ben kalmışken konuma baktığımda jiminin çalıştığı kafedan çok da uzak olmadığını fark ettim. Bu yüzden beraber gidiyorduk.
Yaklaşık on dakika sonra jimin kafenin önünde indi. Bende ondan beş dakika sonra kocaman bir villanın önünde indim.
Ağzım hayretle açılırken otobüsten benimle beraber inen başka bir çocuk konuştu.
"Wow ben burda işe girsem varya zengin olurum"
Dedi yanındaki aynı onun gibi villaya bakan arkadaşına.
Kısaca onlara bakıp villaya doğru adımladım. O sırada arkamdan gelen ses ile durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Sitter
FanficBir kaza sonucu ablasını ve eniştesini kaybeden taehyung 1 yaşındaki yeğenine bakmak zorunda kalmıştır.Eve çağırdığı otuz bakıcıdan sadece birinde susmuştu. Bakıcının adı ise Jeon Jungkook tur.