yine karanlık bir gün aynı ruhum gibi ama bir ses geliyor ve bu ses ruhuma iyi geliyor bu bir keman sesi! Ama hangi parça bilmiyorum *bir anda alarm çalar*
Tiffany : LAN!...
bir süre alarmla bakışır
Tiffany: ya sabır bu alarmı hangi zımbık hemen yanıma koydu?
"Zımbık" kelimesi size yabancı gelebilir bu tiffany'nin bir yerlerinden uydurduğu bir söz.
Tiffany; yine sinir bozucu aşırı berbat geçeceğini düşündüğüm bir gün
Bir süre daha uyumak ister ama aklına bir şey gelir ve yataktan hoplar
Tiffany; LAN bugün okul var!
Tiffany kalktığı gibi dolabına geçer içine forma üstüne kazak giyer çoğu öğrenci gibi.yanına suyunu ve çantasını alıp çıkar. O arada ona birisi seslenir.
????: Tiffany!
Bu ses tanıdıktır tiffany sesin geldiği yere bakar ve bu kesinlikle Evan'dır. Evan Tiffany'nin 10 yıllık arkadaşı ilk okuldan beri birbirlerini tanıyorlar. Evan kesinlikle çok iyi bir arkadaş ama baya bi kıskanç demek istediğim her türlü karşı cinsten Tiffany'i kıskanıyor ve koruyor. Eminim bir çoğunu Evanın Tiffany'den hoşlandığını falan düşünüyor ama yanlış düşünüyor. Evan ve yan sınıftan daphne 2 senedir ilişki yaşıyorlar. Yani tiffany yengesini çok seviyor ve kesinlikle ve kesinlikle Evanla ilişki yaşamak istemez. Yani Evan kötü biri değil ama ne bileyim aşırı yapışkan gerçi daphne de farklı değil.
Tiffany; hoşgeldin Evan.
Evan ; noldu lan? bi değişiksin bugün.
Tiffany; değişik değilim. Sadece fazla sinirliyim.
Evan ufak bir sesle kendi kendine konuşur.
Evan ; değişen bir şey yok yani...
Tiffany bunu duyar ve gözlerini açıp sinirli bir şekilde gülümser.
Tiffany; bir şey mi dedin arkadaşım?
Evan; yoo ne söyleyeceğim canım arkadaşım
Tiffany ; ne bileyim bir şey duydum sanki.
Evan; aman boşver hadi gidek beden dersine geç kalmak hayatta isteyeceğim en son şey.
Tiffany; İLK DERS BEDEN MİYDİ?
Evan o bağırınca yerinden hoplar.
Evan ; h-hey sakin ol be ne bu heyecan.
Tiffany bi an duraklar.
Tiffany ; lan ben b.ku yedim ozaman.
Evan; noldu ki?
Tiffany ; beden hocası demiştiya 2 kere eşorfmasız gelirseniz disiplin yersiniz demişti...
Evan ; Yani?
Tiffany üstünü gösterir
Evan: HAAAA aboww sen nanayı yedin
Tiffany; ya ben acaba bilerek düşsemde eve falan mı gitsem?
Evan güler ve sırıtır.
Evan ; istersen dayak atayım 2 ay hastanede kal nasıl?
Tiffany ona hafifçe vurur.
Tiffany ; yemin ederim bir-
Daphne; selamm.
Evan ; selam tatlım hoş geldin.
Devam etsinmii?