Wchodząc do biblioteki Lee Minho zauważył swoją byłą dziewczynę, która gdy tylko zorientowała się, że osobą, która weszła do budynku jest jej były, od razu wstała i ruszyła w jego kierunku.
- Minho - powiedziała podchodząc do 19-latka.
- Oh.. Chae.. To ty - odparł mijając dziewczynę.
- Czemu się ze mną nie przywitasz?
- A czemu miałbym to zrobić?
- Bo jesteśmy razem? Weź czasem pomysł co?
- Nie jesteśmy razem. Zdradziłaś mnie, więc czemu niby tak mówisz? - odpowiedział siadając.
- No oj tam. To było dawno i nie prawda. Z resztą i tak jesteś do dupy.
- To było wczoraj. Z resztą po prostu jesteś dziwką i szmatą, a ja jestem zajebisty. A teraz żegnaj, bo idę się uczyć.
Po trzech minutach nauki ktoś podszedł do bruneta. Był to niższy blondyn, ubrany był w białą koszule, czarne jeansy oraz długi brązowy płaszcz.
- Przepraszam.. Można? - zapytał blondyn pokazując na krzesło obok.
- Jasne - odparł Lee, zabierając swoją kurtkę z krzesła obok.
- Dziękuję - odpowiedział, po czym zamilkł, wyciągając odpowiednie książki z torby.
Uczyli się w ciszy, znaczy Minho się uczył, a za to blondyn robił chyba jakąś prezentację. Lee co jakiś czas zerkał co robi niższy, z tego co zauważył to chłopak robił prezentację na temat układu oddechowego.
Nuda ~ Pomyślał brunet
Na prezentacji zauważył budowę układu oddechowego oraz jego funkcje. Czyli tak to szło ~ Pomyślał
- Przepraszam. Masz może pożyczyć ołówek? - zapytał blondyn.
- Jasne, chwila - zaczął coś grzebać w plecakh - Proszę.
- Dziękuję.
Chwilę potem niższy chłopak oddał ołówek dziękując ponownie, po czym spakował się i wyszedł z budynku.
CZYTASZ
Guitar&You /\/\ Minsung
RandomKiedy 19-letni Lee Minho przez przypadek poznaje rok młodszego Hana Jisunga.