- Tutaj widzimy, że układ oddechowy zbudowany jest z jamy nosowej, następnie mamy gardło, krtań, tchawice, oskrzela, a z oskrzeli powietrze przez nas wdychane, trafia do płuc. Jak na zdjęciu widać, płuca dzielą się na lewe oraz prawe. Płuco lewe jest zbudowane z 2 płatów, przez to iż pod nim znajduje się serce. Natomiast płuco prawe jest zbudowane z 3 płatów. Widać również, że ostkrzela w obu płucach, rozdzielają się na oskrzeliki, które na swoich końcach mają małe pęcherzyki płucne. Można zauważyć, że okstrzeliki te tworzą dwa tak zwane drzewa.
Gdy Jisung opowiadał o swojej prezentacji, Minho myślał nad tym jakim cudem osoba młodsza od niego już tyle osiągnęła i wie więcej od niego. Gdy cała sala myślała nad tą prezentacją, blondyn poprosił kogoś odważnego do podejścia. Gdy ktoś już podszedł, Jisung pokazywał, jak to ujął Lee "coś tam" na nim.
- Interesujące - powiedział kolega obok.
- Serio? Dla mnie to bardziej interesujące jest to dlaczego on w wieku 18 lat, już robi takie rzeczy, gdy my o rok starsi jedyne co robimy, to jemy i śpimy.
Od tamtej pory nikt z nich się nie odezwał. Gdy już na końcu usłyszeli jak 18-latek mówi o chorobach układu oddechowego, dopiero zaczęli słuchać.
- Dziękuję wszystkim z uwagę!
- To ja dziękuję Jisung za to, że zgodziłeś się tutaj przyjechać. Dziękuję również za to, że wszytscy byli spokojni i byli cicho. Mam nadzieję, iż jeszcze kiedyś przyjedziesz.
Kiedy prezentacja się skończyła blondyn wyszedł z budynku szkoły, kierując się w stronę swojego auta. Jednak zobaczył, że na swojej teczce ma zapisany jakiś numer. Gdyby nie fakt, że tem ktoś się podpisał, Han najpewniej wyrzucił by tę karteczkę.
661-535-565
Lee Minho
(Zadzwoń kiedyś)¤¤
Tylko nie dzwonić pod ten numer
CZYTASZ
Guitar&You /\/\ Minsung
RandomKiedy 19-letni Lee Minho przez przypadek poznaje rok młodszego Hana Jisunga.