Jeongin'den
Yukarıya çıkıp min kyue'nin odasına gittim ve kapıyı yavaşça açtım.min kyue'ye baktığımda sessiz bir şekilde ağlıyordu yastığı ve yorganı ıslanmıştı ama en çokta yastık ıslanmıştı kapıyı yavaşça kapatıp hemen min kyue'nin yanına gittim geldiğimde göz yaşlarını silip yatağında oturur pozisyonunu aldı ve sadece önüne bakıyordu galiba onu ağlarken gördüğümde benden utanmıştı hiç benim yüzüme bakmıyordu sadece önüne bakıyordu bir kaç dakika konuşmamıştık ve bu sessizliği ilk ben bozmuştumJeongin:Min kyue iyi misin?
"Bir kaç dakika cevap vermedi sonra konuştu"
Min kyue:jeongin.. iyi değilim..hiç iyi değilim..
"Ve Min kyue tekrar ağlamaya başlamıştı onu ağlarken görmek benim kalbimi sızlatıyordu onun için çok üzülüyordum ve ona sarıldım."
Jeongin:ne olduğunu anlatmak ister misin?
"Bunu dedikten sonra min kyue bana baktı ve bana"
Min kyue:neden bana bu kadar iyi davranıyorsun? Neden beni diğer üyeler gibi görmezden gelip beni dövmüyorsun?
"Min kyue'den bu lafı duyduktan sonra hem üzülmüştüm hemde şaşırmıştım çünkü min kyue'nin böyle bir şey söyleyeceği aklıma bile gelmezdi"
Jeongin:çünkü seni seviyorum,sana değer veriyorum ve sana bir şey olduğunda yada ağladığında kalbim sızlıyor ve seni üzgün görmek istemiyorum
Min kyue'den
Jeongin bana böyle dedikten sonra dona kalmıştım o benimi seviyordu? Yok canım arkadaşça seviyordur yada bana acıdığı için böyle söylüyordur..Min kyue:ben şimdi nerden bileyim senin bana acıdığını için böyle söylediğini? Ya beni gerçekten sevmiyorsan benim üzgün halimi görüp bana acıdığını için bana böyle davranıyorsan?
Jeongin:sana dedim ya seni seviyorum diye
Min kyue:ciddi misin?
Jeongin(gülümseyerek):sence? Neyse saat geç oldu hadi yat yarın erken kalkmamız lazım yat uyu hadi ben seni burda beklicem
Min kyue:tmm iyi geceler
Jeongin:iyi geceler
*SABAH SAAT 05:29*
min kyue'den
Sabah kalktığımda yanımda jeongin yoktu bende kalkıp kahvaltı hazırlamıştır diyip geçiştirdim ve üstüme bir şeyler giyip mutfağa gittim"(Giydiği)