Ik loop de school uit en kijk nog één keer om. Ik voel een traan over mijn wang lopen.
Vince en ik zijn niet langer meer samen. Hoe erg ik dat ook vind het is beter zo. Mijn hart lag gewoon niet meer bij hem. Ik zal de zomer alleen moeten door brengen...
Nu dat Titin zo ziek is moet ik wel bij haar blijven. Ik kan niet nog iemand kwijt raken naast mama.
Ik mis mama nog elke dag, soms hoop ik dat dit allemaal niet gebeurd was dat mama Vince had kunnen ontmoeten dat ze me advies had kunnen geven hoe jongens werken.
Maar helaas is daar nooit wat van gekomen...Ik pak mijn fiets en rij naar het huis van Titin en Karel. Als ik binnen kom is Titin helemaal verward. "Titin alles oke!?" Vraag ik bezorgd.
"Jaja Carotje ik ben alleen Karel kwijt." Zegt Titin. "Maar Titin, Karel was toch boodschappen gaan doen. Kijk, het staat hier op de kalender" zeg ik. "Ooh ja helemaal vergeten dankjewel Carotje wat zou ik zonder jou moeten."
Ik ga naar mijn kamer en kijk even rond. Ik voel me zo leeg. Ik kan Vince niet appen. Emma is waarschijnlijk met Scott bezig. En Yemi zit waarschijnlijk op planeet Yemas. Ik had niet verwacht dat ik die naam ooit zou gebruiken.Dan hoor ik de deurbel gaan. Titin doet vast wel open. Dat doet ze ook. Ik kan de stem niet plaatsten die voor de deur staat, maar dan hoor ik iemand de trap op lopen. De deur gaat open en het is. "EMMA!? Wat doe jij nou hier je zou toch met Scott..."
Voordat ik het weet word ik onderbroken en duwt Emma me tegen de muur aan en zoend me. Ik duw haar snel weg. "Wat doe je?" Vraag ik. "Klep dicht!" zegt Emma.
"Ik ben niet bang om te zeggen... euhm ik ben niet bang om te zeggen dat ik je wel oke vind.." Zegt Emma aarzelend. "Wel oke??" Vraag ik. "Je nam me net op m'n mond." "Gast, luister nou eens." Zegt Emma. "Ik en Scott 't was het toch niet helemaal." "En daarom pak je mij op m'n mond" zeg ik grinnikend.
"Caro luister, ik val niet op jongens ik val op jou" zegt Emma.
Ik heb Emma nog nooit zo gezien, maar dit had ik echt niet verwacht.
"Ik ook op jou, maar het is net uit met Vince 't gaat me net wat te snel...." Zeg ik dan maar snel.Dit is mijn eerste fanfictie hoop dat jullie het leuk vinden
JE LEEST
Cemma
RomanceWat als je beste vriendin opeens je crush word. Wat doe je dan??? Hey hey, net zoals veel mensen ben ik een Cemma fan. Sorry voor de Scemma fans. Ik zou dit boek niet lezen als je 14 jaar of jonger bent ;) Komen nog al heftige dingen in voor