!SMUT VAR!
Gençler galiba nisana kadar son smut bu 😰 çünkü Ramazan gelio napabilirm😭 smut olmasada hafif Opusme sahneleri yapabilirim iyi okumalar!
-_--_-_-_--_-_--_-_-
Gojo'nun gözünden:
*Karşımdaki kişiyi görür görmez buz kestim. Karşımdaki Geto idi ama ben onu öldürmüştüm... Bunları düşünürken masamın üstünde oturan Geto yavaş yavaş yanıma gelmeye başladı.*
G:Ne oldu? Bir anda buz kestin? Beni gördüğüne sevinmeyin mi yoksa?
*Bunları söyleyio pişkin pişkin gülmeye basladı. Bu seferde gömleğimin içine elini sokup gezdirmeye başladı(yine utandım😭).*
G:Neden bana bakıp konuşmuyorsun? Ne duşunuyorsan söyle Satoru!(OHA AQ AGA CİDDEN BU SAHNEYİ RUYAMDA GORMUSTUM BİDE BUNU KENDİ RUYAMDA KENDİMDE GORUP BU YAZIYI YAZMISTIM)
Gojo:NE DÜŞÜNÜYORUM SOYLEYEYİM Mİ!? SENİN SUAN DA ÖLMÜŞ OLMAN BENİMDE İŞİMİ YAPMİS OLMAM LAZDIMDI!
G:Sende ki bu sinirde ama heybettli biraz sakinleş!
*Bunu dedikten sonra meme(😉) uçlarımı parmakları ile sıkmaya başladı*
Gojo:mhg~! S-SİKYEİM ne yapıyorsun!?
G:Ne hoşuna gitmedi mi?
*Diyerek yüzünü tatlı köpek(?) suratı yapıp bana bakmaya basladı*
Gojo:SİKTİR.OLUP.GİT
G:Aaa! Ama nereye gidebilurim ki? Biliyorsun eskidende hep senle kalırdım. Aynı yatakta yatardık~(ayıp)
*Her dediği cümle için kendimi kaybediyordum resmen(azmak anlamında)*
Gojo:Geto git buradan! Kimse seni ne özlüyor nede burada istiyor!
G:Bende diğerlerinin istemiyorum! Sadece sen!~
*Bunu dediten hemen sonra beni belimden kavrayarak tuttu(insAllah gelecek yazılarda sicip bok etmem ii gibi gidio suan) ve beni masanın üstüne oturttu*
...*Utançtan kızarmıs yüzümle ona bakarak konuştum*
Gojo:Bende seni sevmiyorum ama! Şimdi beni rahat bırak!
*Pantalonumu açmakla uğraşan Geto yüzünü yavaşca kaldırıp bana gülümseyerek konuşmaya basladı*
G:Çok kötü olmuş! Ama bence sikişe sikişe beni seversinn!
*NE DEMEK SİKİŞE SİKİŞE TEK SEFERLİK İCİN DEGİL Mİ BU!?(oldu paşam başka? Kitabı ben yazıom adam ol tabi ki sikisceksiniz)
Gojo:Ben sadece bu seferlik izin veririm başka yok!
G:Hmmn kötü oldu bu! O zaman seni öyle bir zevkin için sürükleyim ki hep isteyesin!(Gençler benim neden bu karakterleri inatçı ve pic yazdigimi sorgulamayın)
Gojo:HAH! Güzel hayalmiş ama asla! Benim kız arkadaşım (OFGG SON ANDA AKLIMA GELDİ COK EGLENCEZZZ HABABHSHS) var! Ben senin gibi gay değilim!
G:Kız arkadasının olması daha iyi! Seni onun gözlerinin önünde sikmek... Kulağa eğlenceli geliyor!
Gojo:Şu zıkımlık hayalleri kendine sakla ve hızlı ol!
G:peki <3!
*Geto bir anda boxerimi cıkardı ve dikleşmis olan aletine baktı*
G:O kadar da gay olmadığını söylüyordun! Kız arkadaşın görde ne der!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sukuna x İtadori(Sukuita)
Fantasy"Bir veletin vucünda olmak mı? Olacak iş değil! Ama tatlı sanırım...?" -------------------- !NOT: SMUT, KÜFÜR VE ONUN GİBİ KÖTÜ ÖĞELER İÇERİR!