Po všech věcech co se staly za ty dva týdny sme si mysleli že sme připravení na všechno ale opak byl pravdou ale to na co sme byly nebo spíš nebyly připraveni k tomu se teprve dostaneme no takže jednou ráno sem se probudila . Šla sem dolů a nasnidala . Cleo -hele nechcete jít potom ven ? Jasně že jo . Šli sme teda ven . Hele taky vidíte to letadlo . John-jo . Sarah-proč ? No prostě . Poběžte . Pope-jako kam máme běžet. No logicky k tomu letadlu . Doběhli sme tam . Jj-že nejsem jedinej komu přijde divný že to letadlo je opuštěný ? Vsichni-ne. Hele co kdyby sme s tím letadlem odletěli jakoby že na takovou projížďku? Pope-nevím jestli je to dobrej nápad. Sarah-a navíc kdo by pilotoval? Jo je to dobrej nápad a Pope ty si jednou řekl že si jednou pilotoval když si byl mladší. Pope-to je pravda . Jj-hele nemůže se nic ztát . Nastoupili sme a odletěli. Ty jo outer banks je z zhora ještě hezčí. John-pravda . Jj-hele Pope nechci ti do toho kecat ale myslím že by sme neměli klesat . Pope-doprdele mi padame. Co budeme dělat? John-hele vidíte tu loď pod nama ? Jo proč? No tak skončíme do vody vedle ní. Dobře. Skočili sme do vody a chtěli podlout loď ale potom když sme byly uprostřed tak sme viděli dva poklopi tak sme do jednoho vlezli a potom vysplhali po žebříku co tam byl btw já lezla první. No a já otevřela poklop do nějaké random místnosti ale tam sme nemohly jít protože tam byly nějaký dva lidi a dělali to tam dělali hned jak sem to viděla rychle sem zavřela poklop . Zpátky. John-proč? To je jedno prostě půjdeme do toho druhého poklopu . Všichni-ok . Potom sme vylezli a byly zase v vodě a otevřeli druhý poklop tam sme zase lezli po žebříku a dostali se do nějakého pokoje kde nikdo nebyl takže sme tam zůstaly. A byly tam tři dvou postele tak sme si já a jj lehčí do jedné , john a sarah do druhé a pope s cleo do třetí. Šli sme spát . Další den ráno sme našli v pokoji oblečení tak sme si ho vzali aby sme vypadali že tam sme ubytovaný a šli na snídani . Šla sem jako poslední. A když sem šla najednou mě někdo chytil za ruku . Byl to rafe. Rafe co tady děláš? Rafe-spíš co tady děláš ty ? Já tady prostě sem . Rafe-aha no tak já tady sem s rodinou a ještě jedna věc chtěl mi dát pusu ale já ho odstrcila . Nech toho rafe já tě nemiluju . Rafe-a koho teda miluješ? Jje a ty mě pusť . Rafe -jako vážně toho debila ? No nic tak čau. Nazdar . Přišla sem na snídani. Potom sme šli zpátky na pokoj . Byli sme tam a povídali si atd a potom někdo vešel dovnitř. Random lidi -hej co tady jako děláte?!jj-sorráč rychle sme utekly do nějakého pokoje kterej byl podimidi a tam sme zůstaly sedly si na zem a jen mluvili . John-tak to nebyl úplně nejlepší nápad s tím letadlem. Jj-nahodou já si to zatím užívám. Hele na mojí obranu kdo by čekal že se s tím letadlem něčí stane ? Pope zvedl ruku . Pope ty se nepocčítáš. Potom někdo otevřel byl to rafe a šel dovnitř a začal na jje mířit pistolí.rafe- Když nebudeš milovat mě tak ani jeho stoupla sem si před jje . Tohle nemusíš dělat a když zabíjet jeho musíš zabít i mě . John si stoupl před mě a potom řekl john-a i mě . Takhle si stoupli postupně všichni . Rafe-vsechny vás zabit nemůžu takže vás nechám. Odešel s zavřel dveře. Všichni si zase sedli na zem . Cleo-tak to bylo něco. Pope-to teda . Potom sme šli spát a spali sme . Potom ráno sme se rozhodly že so vymyslíme plán jak utéct . A tak sme to zkusili . Opatrně sme vyšli z pokoje a šli k jedné části kde byly různé mapy jednu sme ukradli a šli k části kde sou zachrané čluny tak sme si vzali největší a odpluli cestou si john četl mapu.po 6 hodinové cestě sme přijeli do charlestnu vylezli sme a šli do obchodu kde sme ukradli nějaké to jídlo a pivka a byli někdo na pláži potom sme šli plavat a blbnout do vody . Potom sme usly v písku a další den vzali člun a odpluli do outer banks potom sme dopluli k chato a šli dovnitř a šli do pokojí kde sme to zalomili.
ČTEŠ
Koho Vlastně Miluju ??
Randomahoj jsem Lucy Routledge je mi 16 mám staršího bráchu Johna a sem pochopitelně plebs (btw je to můj první příběh a taky se omlouvám za gramatické chyby doufám že se bude líbit )