zpátky v outer banks

12 2 0
                                    

Takže skončili sme zpátky v outer banks takže v outer banks i pokračujeme potom co sme se vzbudily šli sme surfovat potom sme šli po pláži ani nevíte jak sem si to užila bylo to tak krásný a zároveň bylo i počasí krásný prostě všechno bylo perfektní když sme se vrátili do chato šli sme si dat jídlo.  Potom . Pope-hele slyšel sem že v jedné zhořelé škole to je zajímavý nechcete se tam podívat? Jj-jakoze klidně.  Oki . John-tak jo půjdu si vzít baterku a radši i lano a sraz před  chato . Pope -ok . John vzal věci a šli sme k tomu takhle to vypadalo

 John vzal věci a šli sme k tomu takhle to vypadalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak sme šli dovnitř a býka tam pochopitelně tma . V tu chvíli začal jj vyprávět . Jj-takze slyšel sem příběh o téhle škole.  Jednou ještě o dost dříve sem chodili lidi do školy ale jednou někdo Zapoměl vypnout kotel a zhořelo to tu někteří tvrdí že tu sou duchové dětí a když sem někdo vejde tak k němu duši jdou a chtějí jejich těla.  Haha fakt vtipný. John-no tak dost pohádek a jdeme dál a rychleji.  Jj-co třeba to je pravda v tu chvíli kdy  sme vešli do místnosti tak se za námi zavřeli dveře a neviděli sme jje . Jji ?! Kde si ?! Řekla sem v malém strachu všichni sne potom slyšeli jen křik a rychle sme začali panikařit a potom se pomalu otvirali a tam vybral jj . Ty hajzle dávej si pozor až usneš . Trochu sem to zařvala .john-tyvole já tě zabiju no nic pujdte dál . Pope-meli sme vědět že to celou dobu si jen ty . Jj-no jo no . Šli sme dál a po asi 6 místnostech sme vešli do jedné a tam se zase zavřeli dveře.  Jji nech toho není to vtipný.  Jj-tentokrát sem to ale nebyl já . Jonn-tak určitě.  Jj-ale fakt slibuju. Tyvole asi už půjdeme.  Sarah-spíš jo . Rychlou chůzí sme vylezli . Tak to bylo něco. Už se stmívalo . Šli sme ještě do vody a procházeli se potom asi v 9 večer sme šli do chato a usli asi v 11 . Potom se jj vzbudil a viděl že neležím vedle něho tak šel dolů a já nikde tak se šel projít a viděl jak ležím na pláži a jen sou kolem mě vlny . Jj-wtf halo co tady děláš? Já neodpovídal protože sem byla náměsíčna . Jj-aha no nic . Odnesl mě zpátky a tentokrát radši zamkl a usnul já se ráno probudila a on taky . Dobré ránko . Jj-Dobré ráno . Jak se ti spalo . Jj- no dobrý až na tvojí noční procházku . Coo ? Nevěděla sem co tím myslí.  Jj-no byla si asi namesicna a já tě našel ležet na pláži.  Aha .  Jj-No takže tak . Zák jdem se nasnidat . Jj-jo . Ok . Šli sme na snídani a nasnidali se a potom šli na procházku .

Trochu kratší ale snad neva btw fotka je moje a ta shořelá škola jak tan je ta historka tak jedna část je pravda a to že tam fakt byla škola a někdo zapomenul vypnout krb takže tak byeee.

Koho Vlastně Miluju ??Kde žijí příběhy. Začni objevovat