(książka jest napisana z perspektywy Paniczana, mówi Paniczan)
(Inspirowane "Diary of Wimpy Kid: Greg's NNN")Piątek (pozostało 30 dni)
A więc, znowu przyszedł ten miesiąc w roku: no nut november. Widzicie, z moją rodzinką jest to dosyć poważna sprawa. Jest to wielki konkurs organizowany przez Nutkę na to kto wytrzyma najdłużej bez zanutowania. Normalnie nie jestem w to bardzo dobry, rok temu odpadłem w drugi dzień, ale to nie moja wina, że pani Martyna była aktywna na instagramie akurat jak byłem SUPER horny.Ale w tym roku, MUSZĘ wygrać. Normalnie zwycięzca dostaje coś małego swojego wyboru (tak Walter dostał swoją linijkę zrobioną przez Hefajstosa). Ale w tym roku, Nutka podwyższyła stawkę o 200%. Zamiast nudnych linijek daje ona zwycięzcy nieskończony nut pass. Jakbym to wygrał, mógłbym nutować bez żadnych konsekwencji, kiedy chce i gdzie chce!
Jeżeli ktoś ma wygrać tego roku NNN, muszę być to ja. Już dzisiaj zaczynamy z konkursem, bo jest pierwszy listopada. Będzie to bardzo długi i trudny miesiąc. Ale dla zdjęć Liptona bez opakowania będzie warto. Moim największym wrogiem jest Walter, bo szczerze nigdy nie widziałem aby nutował. Część mnie nawet sądzi, że on nie wie co to nut. Ale mnie to nie obchodzi. Nieskończony nut pass, wygram dla Ciebie!
Sobota (pozostało 29 dni)
Jak zawsze, Showdy odpadł na pierwszym dniu. Brat nawet nie wytrzymał JEDNEGO DNIA bez nutowania. Ale rozumiem jego ból, całą noc spadł obok Nutki, a ona tylko na to czekała.Ale ja trzymam się na razie bardzo dobrze, zablokowałem rosyjskiego liptona na instagramie bym się nie podniecał. I tak rosyjski lipton zakochał się w mojej dupie.
Wtorek (pozostało 26 dni)
Na razie bardzo dobrze. Nie mam ochoty nutowania. Muszę trzymać dystans od Martyny i Liptona, bo nigdy nie wiesz...Babcia nie jest zadowolona z konkursu, jest zła na Nutkę i uważa, że nie powinna nagradzać czegoś czego chłopcy nie powinni w ogóle robić. Przecież koniowanie to grzech. Babcia ostatnio płaciła tacie 200 zyla za naprawienie routera. Znaczy się, wystarczyło go tylko zresetować.
Wracając, Bubuś i wujek Hipoteza wylecieli w ostatni weekend. Przynajmniej Showdy nie czuje się samotny.
Poniedziałek (pozostało 19 dni)
O mały włos dzisiaj nie wpadłem. Zapomniałem, że dzisiaj mieliśmy lekcje pływania (bo oczywiście musieliśmy akurat mieć!) i Lipton waifu akurat ubrała strój który mnie mocno podniecił. Wszyscy chłopacy w szkole stwierdzili, że byłoby bardzo śmiesznie śmiać się z mojej wolnej elekcji. Ale jedna z matek któregoś z tych chłopaków ma raka piersi, więc nie wiem czy powinienem się przejmować jego zdaniem.Na szczęście ja nie znutowałem. Nie można tego powiedzieć na temat Cocka, który po zobaczeniu napisu "666" na ścianie pomyślał o hot demon mommy i odpadł.
Jednakże mój prezes nadal stał na baczność, nie chciał przyjąć komendy spocznij. Musiałem tak chodzić po całej szkole, a uwierzcie mi chodzenie po korytarzu gdy każdy wie, że dawałeś rozkazy swojemu sierżantowi jest nieciekawe. Ale dla nieskończonego nut passa warto.
Piątek (pozostało 15 dni)
Cholera jasna nie uwierzycie co się dzisiaj stało. WALTER ODPADŁ. ZANUTOWAŁ DZISIAJ!!!Według niego, ktoś się bawił odkurzaczem podczas lekcji chemii i podłożył rwącą tubę zaraz obok jego prezesa, powodując zanutowanie. Próbował wytłumaczyć Nutce (i 8gorce), że to nie była jego wina, ale według Nutki "zanutowanie to zanutowanie". Więc Walter odpada.
Ułatwia mi to życie o 100%. Miałem plan związany z brawl stars corno by zrobić, że zanutuje, ale widocznie nie potrzebuje go teraz.
Walter naprawdę przeżywa swoją porażkę. Chodził po domu rozmyślając się już przez 2 godziny. Część mnie współczuje mu, ale to jest no nut november, wielkie wyzwanie dla każdego.
YOU ARE READING
NNN Paniczana
RandomTa książka zostanie usunięta. Jest bardzo pojechana. Zastanówcie się przed przeczytaniem