ကျန်းဟာအိုဆေးရုံဆင်းတော့ ဂယူဘင်တစ်ယောက်အတန်းရဲ့နောက်ဆုံးကနေသူ့ကိုစိုက်ကြည့်နေတယ်.....
'ကျန်းဟာအို သက်သာရဲ့လား....'(s 1)
'အင်း တော်တော်လေးသက်သာလာပါပြီး...'(ကျန်းဟာအို)
'မင်းမရှိတော့လေ ဒီကျောင်းမှာလူသတ်မှုတေနှစ်ခါလောက်ထပ်ဖြစ်သွားသေးတယ်....'(s 2)
'ဘယ်လို ဖြစ်လို့လဲ....'(ကျန်းဟာအို)
'ဟိုတစ်ခါက မင်းကိုအနိုင်ကျင့်တဲ့ထဲမှာပါတဲ့သူတေလေ'(s 1)
'ဟုတ်တယ်...'(s 2)
ကျန်းဟာအိုတစ်ယောက်အနောက်ကိုလှည့်ကြည့်လိုက်ပြီး..
'ငါ သန့်စင်ခန်းခဏသွားလိုက်အုံးမယ်....'(ကျန်းဟာအို)
'အင်း....'
.......
ကျန်းဟာအိုတစ်ယောက်သန့်စင်ခန်းကိုထွက်လာတော့အနောက်ကနေလူတစ်ယောက်လိုက်လာခဲ့တယ်..............
သန့်စင်ခန်းထဲရောက်တော့....အနောက်ကနေကျန်းဟာအိုရဲ့လည်ပင်းကိုဓားနဲ့ထောက်ထားလိုက်တယ်......
'မလှုပ်နဲ့ လူသတ်မှုထဲမှာဘယ်သူပါလဲဆိုတာမင်းသိတယ်မလား.....'
'အင်း သိတယ် ဘာဖြစ်လို့လဲ....'(ကျန်းဟာအို)
'အာ့ဆို ဘာလို့ရဲကိုမပြောပြတာလဲ.....'
'ငါ....'(ကျန်းဟာအို)
'ပြောလေ....'
'ငါသဘောကျနေတဲ့သူကိုထောင်ကျမခံနိုင်ဘူး....'(ကျန်းဟာအို)
'မင်း လူသတ်သမားကိုဘာလို့သဘောကျတာလဲ....'
'သူ...သူက....ငါအနိုင်ကျင့်ခံရရင်သူပဲငါ့ကိုကာကွယ်ပေးတာ သူကငါ့အတွက်ဆိုလူပါသတ်ရဲတယ်.....'(ကျန်းဟာအို)
'မင်းက အရူးတစ်ယောက်ပဲ လူသတ်သမားကိုသဘောကျတယ်ဆိုတာ.....'
'တော်လိုက်တော့ဂွန်းဝု သူလန့်သွားလိမ့်မယ်....'(ဂယူဘင်)
ဂွန်းဝုတစ်ယောက် ကျန်းဟာအိုကိုလွှတ်လိုက်တော့ကျန်းဟာအိုဒီဘက်လှည့်လာတယ်......
'မင်းကရုပ်လေးချစ်စရာလေးနဲ့ လူသတ်သမားဘယ်သူမှန်းသိတာတောင်ရဲ့ကိုမပြောပြတဲ့အရူးပဲ....'(ဂယူဘင်)
YOU ARE READING
Who is imposter?
Misterio / SuspensoWho is imposter? Zb1 9children Who is the killer?