Giriş.

83 18 20
                                    

"Patron ne yapmamızı istersiniz, araştırdığımza göre şu an da yurt dışına kaçmış 13.03.2024 tarihi için bir bileti var,yani geri gelecek."dedi asistan Ege.
"Bir kızı vardı değil mi?"diye sordu patron Yıldırım.
"Evet isterseniz dosyayı okuyabilirim."Ege mavi dosyayı masadan alıp okumaya başladı "Gökçe Aygün,18 yaşında,lise mezunu,Ankara doğumlu,iki yıl önce İstanbul'a taşındı,bir abisi ve bir kardeşi var annesi ve babası boşanmışlar nedenini zaten biliyorsunuz bizim şirketimize ihanet ettiği için."Egenin eli ensesine gitti ve devam etmeye başladı "ve biz-"Yıldırım,Ege'nin sözünü yarıda kesip "demek ufaklık okula gidiyor,çok iyi."Ege anlamamış gibi patronuna baktığında patron Yıldırım aklına bir şey gelmiş gibi sırıttı "kızı kaçıracaz."dediğinde Ege'nin gözleri irice açıldı."Ne?" dedi bir anda "yani neden?Nasıl?"diyerek düzeltti.
"Ne sandın kolaya kaçacağımı mı? Yanılıyorsun babası olacak dolandırıcı,biz kızını kaçırdığı- mız da ayaklarıyla gelecek."diyerek sözü başlattı Yıldırım burnundan derin nefesler aldıktan sonra devam etti.

  "Biliyorsun bu hayattan en çok iki şeyden nefret ederim birincisi yalanlardan ikincisi ihanet ve sen yine biliyorsun ki dost bildiğim adam tarafından ihanete uğradığımı.Adam ortalıkta olmadığı için gözbebeğini kaçıracağız ve adam kızını kurtarmak istiyecektir.Biz inanması için fidye isteyeceğiz ve parayı vermek için geleceği yer onun ölümü olacak."diyerek sözünü bitirdi.
"Peki efendim kim kaçıracak." diye sordu samimi bir şekilde Ege."Sence kim kaçırabilir."diye sorusuna soru sordu Yıldırım.Ege anlamış gibi başını aşağı yukarı sallayıp gülümsedi.

Benim İçin YaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin