2

102 7 18
                                    

Geç geldiği için özür dilerim 😔

Yanlışlarım varsa affedin 🙏

İyi okumalar😉

...

Sınıfa erken gelmenin mutluluğuyla sırama geçip uyuklamaya başlamıştım.

Geçen gün gittiğimiz kafede yakınlaşmıştık jay ile, gerçekten çok samimi birisiydi okuldakilerin abarttığı kadar vardı.

Sıraya kafamı gömdüğüm anda saçlarımda bir el hissetmiştim, saçlarım zaafımdı. İster istemez hareketlendiriyordu beni

Hırkamı sertçe dişliyor inlememek için zor tutuyordum kendimi, konuşamayacak kadar kötü duruma geliyordum.

Kendimi tutamayıp sesli bir inilti bıraktım ve hemen doğrulup bir tane geçirdim jaye

"AİSH! Aptal şey."

Bana gülmesinden ve yanaklarımda hissettiğim sıcaklık ile anlamıştım kızardığımı, saçlarımı karıştırdım ve tatlı uykuma geri döndüm.

Dürtülmek ile gözlerimi aralamam bir olmuştu

"Hm~"

"Kalk yemek yicez"

"Gelmek zorunda mıy-"

Cümlemi tamamlayamadan bileğimden tutup peşinden sürüklemeye başlamıştı beni, içeri girdiğimizde masadaki kızlardan birinin bakışlarıyla anında elimi kurtarmış sunoonun yanına geçmiştim.

Kız jayin boynuna atlamasıyla sunooya dönmüştüm, kıskançlığından yapıyordu bunu.

"Nasılsın hyung?"

"sorduğun için Teşekkür ederim wonnie~ teneffüslerde yanıma gelseydin iyiydim."

"Özür dilerim hyung, biliyorsun çalışmam gerekiyor.."

"Ne iş yaptığını hala söylemedin, aslında merak ediyorum nerde çalışıyorsun?"

"Yarı zamanlı bir iş hyung, markette çalışıyorum."

"Seni görmeye gelebilirim o halde"

"Hayır! Yani..olmaz. İşten atıldım.."

"Wonnie~ lütfen benden saklama, sana yardım etmek istiyorum."

"Hyung.. bunu şimdi söylemesem..?"

"Sorun değil, ne zaman istersen diyebilirsin. Hadi yemeğini ye soğuyacak."

Yan tarafımızda olan tartışmayı dinliyordum, aslına bakarsak jayi izliyordum. Sunoonun dürtüklemesi ile gözlerim ona kaydı.

"Sevgilisi seni izliyor won, hareketlerine dikkat et."

Yutkundum ve başımla onayladım.

Bu kız tam bir belaydı, sırf çevresi var diye jaye yürüyen kızları bulup tek tek dövdürüp tehtidler savuruyordu. Birisine taktımı fena takıyordu peşini bırakmıyordu, gerekirse ifşalarını bile çıkarıyordu gerçek yada sahte ne olursa olsun. Ne kadar dikkatli olsamda kafeye gittiğimiz gün jay bana fazla yakın davrandığı için içimde umut çiçekleri açı vermişti, ne kadar denesemde artık dikkatli olamıyordum.

Son hareketlerinden sonra dayanamayıp kalktım, kızlara sözüm vardı voleybol oynayacaktık.

Hepsi basketbol aşığı olsalarda voleybol oynamayı daha çok istiyorlardı, tabi isticekler öğretmenleri benim.

Fuck me | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin