3

75 7 11
                                    

Selaaam!

Sunki ficini çerezlik bir fic olarak bitirmeyi düşünüyorum sizce yapmalımıyım? (Devam ettirmekte zorluk çekiyorum☹️)

Yazım yanlışım varsa affedin🙏🏻

Uzatmadan geçeliim

...

Sevişmemizin üzerinden bir kaç gün geçmesine rağmen hala topallıyordum.

Topallamadan düzgünce yürümeye çalışıyordum, sınıfa güçlükle varsamda en azından sağsalim girebilmiştim.

Anlık sinirimle oturunca kalçama ağrı saplanmıştı, alt dudağımı sertçe dişledim sesimin çıkmaması adına.

Sıramdaki ayıcığı alıp incelemeye başladım tam o sırada ıslak saçını kurulayarak içeri giren jayle ona döndüm.

"Jay, bunu sen mi koydun?"

"Hayır, nereden çıktı bu şey?"

"Bilmiyorum.. birisi sırama bırakmış."

"Ben geldiğimde yoktu böyle birşey"

"Anladım... bu arada neden saçların ıslak?"

"Uhm.. sabah geç kaldım gibi hissettim duş almaya vaktim yoktu burada aldım."

"Ah.. pekala."

Derse geçtiğimizde ne kadar istemesemde hoca beni tahtaya kaldırmıştı, topallamamak için zor dursamda fazla gergindim titriyordum. Yapamayınca beni tekrar yerime göndermişti, yavaşça sıraya otursamda ağrı saplanmıştı yine ve istemsizce sesim yüksek çıkmıştı. Herkes bana dönmüştü, fazlaca gerilmiştim.. hızlıca elimi dizime götürüp ovaladım.

"D-dizimi çarptım.."

Çoğu önüne dönsede jay buna inanmamış olacakki gülmemeye çalışıyordu. Omzuna bir tane geçirdim, acımış olacakki alt dudağını ısırıp acı dolu gözlerle bana bakıyordu. Dil  çıkarttım, bir süre sonra öğle arası olmuş başımı sıraya gömmüştüm. Önüme gelen saçları nazikçe geriye atıp, pamuk kadar yumuşak saçlarımla oynamaya başlamıştı. Kapadığım gözlerimi güçlükle araladım

"Jay~ lütfen yapma.."

Dediğime kıkırdayıp saç diplerime attı parmaklarını

"Jay..."

Sesim fazla garip çıkmıştı çünkü bir anda midem bulanmaya başlamıştı. Başımı sıraya koyup ağzımı sıkıca tuttum.

"Jungwon? İyi misin?"

"I-ıh.."

Ağzımı açmam ile öğürmem bir olmuştu, yavaşça ayağa kalktım jayde korkmuş olacakki hemen belimden kavrayıp beni lavaboya doğru götürdü. Ne kadar öğürsemde kusamamıştım ve dahada bitkin düşmüştüm, hala jaya tutunuyordum. Yüzümü güçlükle yıkadım ve tamamen yere odaklandım bir yandan titriyordumda, jay saçlarımı geriye çekip kulaklarımın arkasına sıkıştırdı.

"Seni revire götürmemi ister misin?"

"Hmhm..."

Yürüyemicek halde olduğumu görünce kucağına almıştı beni, ne kadar utansamda yapabilecek birşeyim yoktum. Başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım, beni yatağa yatırdıktan sonra hemşire koluma serum taktı jayde yanı başıma oturmuştu telefonunu çıkarınca telaşlandım.

"Jay. Telefonum sendemi?"

"Hayır sınıfta kaldı, getirmemi ister misin?"

"İstersen.."

Kalkıp telefonumu almaya gitmişti, o sırada o adamın bana yazmaması için dualar ediyordum. Normalde telefonum uçak modunda olurdu ama sabah unutmuştu uyumaktan, jaygetitir getirmez rahat bi nefes alıp uçak moduna aldım telefonumu.

Bir süre kestirdikten sonra jay beni uyandırdı.

"Çıkışa yarım saat var, seni evine bırakmamı ister misin?"

"Yük olmak istemem.."

"Yük olmuyorsun."

"Teşekkür ederim.."

"Bu arada won, bir kaç gündür bitkinsin bir sorun mu var?"

"Bilmiyorum.."

"Hastaneye gitmek ister misin?"

"Yük oluyorum gerçekten."

"Olmuyorsun dedim ya. Hastaneye gidiyoruz kalk."

Ben istemeyince yine beni kucağına almıştı, bir kaç kişi bize bakınca yüzümü iyice jayin göğsüne gömdüm.

Annemin kaldığı hastaneye gelmiştik ve benim doktorum annemle yakın arkadaşta benimde iyi tanırdı, eğer bende bir sorun varsa hemen diyecekti ve annem dahada üzülecekti. Bir kaç kontrol sonrası sessizliği doktor yuqi bozdu.

"Şimdilik bir sorunun görünmüyor, ama bu hiçbirşey olmadığı anlamında gelmiyor yang."

Gözlerimi kaçırmamla parmaklarımla oynamamdan anlamıştı bir şeylerin ters gittiğini.

"18 yaşında olman herşeyi yapabileceğin anlamına gelmiyor, yaptıklarına dikkat et. Seni uyarıyorum annen duysa ne denli üzülür bilmiyorsun."

Başımı sallamakla yetindim sadece

"Won. Bir kez olsun beni ciddiye al, sen özel bir erkeksin."

"Bu ne demek oluyor?"

Aslında biliyordum ama bilmiyormuş gibi yapmayı tercih ettim.

"Diğer erkekler gibi değilsin, hamile kalabilirsin jungwon. Beni ciddiye al, 18 yaşında çocuk sahibi olmak kolay değil."

Sertçe yutkundum, biliyordum ama unutmuştum ne yapabilirdimki? Bir kez olsun kuralları çiğnedim birdaha olmayacak.

...

Kısa olduğu için özür dilerim 😔

Bölümsüz kalmayın dedim 🤗

Bölüm hakkında yorumlarınızı alayım

Bu arada instangramdan destek olursanız çok sevinirim 🙏🏻💕

İnstangram ; h1mawarix

Jaywonla kalın! 💞

Fuck me | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin