jihoon bir iki saniye bekledikten sonra karşısındaki hyunwook'un onunla taşak geçtiğini anladı ve gözlerini devirdi. "siktir git hyunwook."
"kızardın yalnız!" dedi ve gülmeye başladı hyunwook. jihoon, onun aksine gülmüyor sadece dik dik kendisine bakıyordu.
"gidelim artık şakaların bittiyse." dedi imalı bir şekilde.
hyunwook gülmesini zar zor durdurabildikten sonra başını salladı. "tamam tamam gidelim," saçlarını düzeltti ve "ama sen şaka yapınca bir sorun olmuyorda ben yapınca mı sorun oluyor?" diye ekledi.
"ben yapınca da sorun oluyor senin için!" converse ayakkabılarını giymeye çalışarak konuşmuştu jihoon. şu an neden böyle bir ayakkabı giymeyi seçtim diye kendi kendine sövüyordu.
hyunwook, jihoon'un ayakkabısını giymek için verdiği çabayı görünce bir kahkaha daha attı. "jihoon giyecek misin artık?"
"sussana be ne gülüyorsun! bunu giymek ne kadar zor biliyor musun? her yiğidin harcı değil kardeşim." dedi sinirle, hala ayakkabısını giymeye uğraşıyordu.
hyunwook gülümsemesini durdurmaya çalışarak eğildi. "gerçekten, tam bir bebeksin," diyerek ayakkabısını giydirmeye başladığında jihoon olduğu yerde kalakalmıştı. şu an öyle bir durumdaydı ki nefes bile almıyordu, alamıyordu.
hyunwook son dokunuş olarak bağıcıklarını bağladı ve "işte bitti." dedi.
jihoon'un şok olmuş şekilde ona baktığını fark ettiğinde konuştu: "demekki kolaymış değil mi jihoon?"
jihoon transa girmiş gibi başını salladı ve onayladığına dair sesler çıkardı. "gidelim." diye ekledi ve hızla kapıdan çıktı.
.
jihoon
selamhyunwook
selamjihoon
çok sıkıldım yahyunwook
canim
yazıyor...jihoon
efendimmhyunwook
pizza çektijihoon
he
bende bana diyorsun sandım🥺hyunwook
tamamjihoon
tamam kelimesini yasaklıyorum
tek dediğin şey tamam ya😡hyunwook
bekle
işim varjihoon
bitmiyor zaten senin işlerin
ceo sanki amk🥷🏻
eunwoo
hyunwook
kanka bi kız buldum sana
aşırı güzel
senden hoşlanıyormuşhyunwook
ne kızı woo yachan
bizim fakültede hyun
guzel gerçekten
adı suyoon
yarın bir buluşma ayarlayalım mı ne dersinhyunwook
yazıyor...
olureunwoo
tamamdırr
numaranı veriyorum konuşursun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drugs | jiwook
FanfictionJihoon, dalga geçmek için yazdığı Hyunwook'a aşık olur. Ama Hyunwook onun aşkına karşılık vermez.