Selamm
Yorum ve Oy 🍭
2035 kelime
Smut yazmakta biraz acemiyim, umarım olur..ㅡ
Menüdeki özel sayfa
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
ㅡ𝄞 BIBI - Sugar Rush
ㅡ
İçeri giren müşterilere gülümseyerek baş selamı veriyor ve siparişlerini alıyordu.
Yerini çalışanlardan birine bırakıp dondurma tezgahına geçerken üzerine önlüğünü takmayı da ihmal etmemişti.
Bahçe tarafından bir müşteri "Bakar mısınız?" diye seslendiğinde, kafasını uzatıp "Hemen geliyorum!" diyerek bahçeye yöneldi. "Buyurun?"
Müşteri menüyü işaret etti, özel sayfa açıktı. "Bu aroma çıktı mı, nasıl bir şey olacağını merak ediyorum?"
Dudaklarını büzerek kafasıyla reddetti. "Üzgünüm, henüz çıkmadı. Ama temenni ederim ki; en kısa sürede tamamlayıp sizlere sunacağı-"
"Patron!"
Bahçe kapısından ona doğru panikle koşan çalışana döndü endişeyle. "Bir sorun mu var?"
Çalışan kafasıyla onayladı. "Müşterilerden biri sorun çıkartacak gibi, sizi istiyor."
Kaşları çatılmıştı, onun kafesinde kimse böyle yapamazdı. "Ben halledeceğim, sen diğer müşterilerle ilgilen." Diyerek hızla içeri girdi. Görüş açısına; bir masanın karşısında duran iki çalışan ve çalışanlara sinirli bir ifadeyle bir şeyler söyleyen bir genç adam vardı. Yanlarına ulaştığında, "Sorun nedir?" diyip sinirli adamı süzdü. Ağzının suyunu akıtacak cinstendi.
Keskin bakışlarını anında ona yöneltti adam. "Siz misiniz patron?"
"Evet." diyerek adamı yanıtladıktan sonra çalışanlara işlerinin başına dönmesi gerektiğini söylerek yolladı.
Adam, az önceki müşterinin açtığı sayfayı açmıştı menüden. "Bundan istiyorum." dedi kalın sesiyle.
"Üzgünüm, henüz çıkmadı."
"Çıkmadıysa neden bu menüde var?" Adam, konuşurken onu baştan aşağı süzüyordu. Dudaklarını yaladı hafifçe. Sırıttı ardından.
Masaya doğru eğildi, ciğerlerine ulaşan koku büyüleyiciydi. "Beyefendi lütfen ses desibelinizi arttırmayın, müşteriler rahatsız oluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Rush
Fanfic"Bir kez tadına baktın mı, aşık ederim. Çok tatlıyım, tıpkı şeker gibi." -Jeonglix -Smutshot -Top Felix -Bottom Jeongin 𝄞 BIBI - Sugar Rush 14.03.24