bölüm 1- rasberry

83 12 46
                                    

hemen ilk bölümden sınır koymayı düşünmüyorum ama lütfen yorum yaparak okuyun olur mu?

jikook sıralamasında ilklere girmek istiyorum çünkü,, bol etkileşimli bir bölüm olur umarım 🥺

keyifli okumalar 🍀

☽ ⋆ *・🌿゚: ⋆ *・゚

"Sikiş aşkına!" Jungkook'un sesi bir anlığına ormanda yankılandı, ses cıvıl cıvıl kuşlar ve vızıldayan böcekler tarafından hızla bastırıldı ve kısa süre sonra onu yakalayan dikenli çalıdan kolunu çekerken ketenin yırtılma sesi de ona katıldı.

"Anladım! Tamam?" terli ve hoşnutsuz olduğu kadar kendini de aptal gibi hissederek bağırdı. "Bu yeterli bir ceza değil mi? Babama bundan sonra iyi olacağımı söyle! Artık saray arazisinde 'çapkınlık' falan yok."

Gerçekten bu kadarının çok fazla olduğunu düşünüyordu. Hurnan diplomatlarının önceki sabah burada olacağını nereden bilebilirdi ki? Kimse ona bir gece önce kabul odasını sosyal bir toplantı için kullanamayacağını söylememişti. Şenliklerin, eşrafın çoğunun şaraptan bayılmasıyla, her yere ve mobilyalara çeşitli soyunma hâlleriyle bürünmesiyle bitmesini planlamış değildi. Tamam, belki belli düzeyde ahlaksızlık beklemişti ama bu kadar da değildi. Saray mensuplarının cinsel açıdan bu kadar yoksun olması ve kolayca sinirlenmesi onun hatası mıydı? (eşraf: bir yerin varsıl ve tanınmış, ileri gelen, sözü tutulan, etkili kişileri.)

Bunun önemli diplomatları ağırlamanın en onurlu yolu olmadığını biliyordu ama Jungkook'a göre biraz gevşemeleri gerekiyordu.

Ancak bunun sadece özenle hazırlanmış bir şaka olduğuna ve ailesinin onu Wraithwood Cadısı'na göndermeye cesaret edemeyeceğine dair umudu, eli cimri bir yaprağa temas ettiğinde ağzından çıkan keskin tıslamayla yok olmuştu bile. Zehirli olmaması için tanrılara dua ederek geri çekildi.

Jungkook, yeni çizmelerinin parlak derisinin parçalanmasını ve çamurla donuklaşmasını izlerken bunun gülünç olduğunu düşündü. Mahkeme ona gülüyor olmalıydı. Babasının cezasının dışarı çıkmasını isteyeceğinden değildi ama insanlar konuşuyordu ve onları ne kadar sevse de Jungkook'un arkadaşları pek sessiz değildi. Kahretsin, muhtemelen en çok onlar gülüyordu.

"'Buradan yalnız devam edin, Majesteleri,'" diye kendi kendine alay etti Jungkook, cadıyla yüzleşemeyecek kadar korkak bir şekilde ona eşlik edenlerin sözlerini tekrarlıyordu. Bu kurumuş çam ve (muhtemelen) hayalet dehşetinde etrafta onu duyacak kimse yok gibiydi. "'Cadının kulübesi yolun hemen aşağısında.'" Kendi kendine acı bir şekilde homurdandı. "Sadece lanet cadıyı bul. Evet, tam olarak yapmak istediğim şey bu. Gelecek yıl hayatımı cehenneme çevirecek kişi."

Babası bunu söylediği için onu azarlardı. Necromancer yüzyıllar boyunca kraliyet ailesine hizmet etmişti. Büyük Kıta Savaşı'nda ve ondan önceki birçok savaşta görev yapmıştı.

Jungkook, sözde perili bir ormanda yürürken dikenlere ve çamura basmayı umursamıyordu. Gerçek hayalet olasılığından uzaklaşmak için kendi kendine mırıldanmaya devam ediyordu.

Çoğu kez tüyler ürpertici bir kıkırdama ya da fısıltı duyduğunu sanmıştı ama bu muhtemelen zihninin ona oyun oynadığı bir oyundu. Muhtemelen. Kesinlikle..

Yol beklediğinden çok daha uzundu. Yakında gün batımı olacaktı ve güneş battıktan sonra ormanın gerçekten perili olup olmadığını öğrenmek istemiyordu. Gerçek bir cadıyla karşılaşma ihtimalinin daha iyi olduğu da söylenemezdi.

spinning love and nettle ⚘ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin