bölüm 2- rasberry

47 5 15
                                    

selamm

lütfen fice bol bol yorum yapın ve paylaşarak büyümesine yardımcı olun 🥺

keyifli okumalarr 🍀

☽ ⋆ *・🌿゚: ⋆ *・゚

Kollarını ve avuçlarını kapattıktan sonra bile, lanetli ısırgan otu üzerinde sokacak yer bulmuştu ama yine de akşama doğru bir sepet dolusu kulübeye getirebilmişti.

Akşam yemeğinin kokusunu duyunca kasları o kadar rahatlamıştı ki neredeyse bayılacağını düşündü. Jimin ateşin üzerinde durmuş, kuşu kızartırken döndürüyor ve bir yandan da altındaki kazanı karıştırıyordu.

"Bu da ne?" Jungkook, Jimin'in akşam yemeğinin hemen altında sihirli bir iksir hazırlayacağına inanamayarak sordu.

Jimin tahta kaşık kullanarak kaynar sudan yuvarlak bir et parçası çıkarmadan önce birkaç dakika bekledi. "Kalp ve mide. İstiyor musun?"

Jungkook yüzünü buruşturdu.

"Senin kaybın. Bunlar en iyi kısımları." dedi Jimin, kalbe bıldırcın yumurtası büyüklüğünde ve şeklinde üflerken.

"Bekle, deneyeceğim." Jungkook, güzel bir adamın onu beslemesi ihtimaline rağmen bunu yapmanın sadece birkaç günlük bekarlık gerektirdiğine inanamıyordu, ama dibe vurduğunda ne yapacaktı?

Gerçekten Jimin'e başka bir seçenek bırakmıyordu, kaşığı uzatırken kalbi doğrudan yedi.

Jungkook yavaşça çiğnerken Jimin şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı ve lokmasını ne zaman tükürme dürtüsüne sahip olacağını merak etti. Fakat garip bir şekilde bunu yapmadı. "Güzel." dedi, sesine inanamama hissi hakimdi.

Jimin'in ifadesi yumuşadı. "Yalan söylemişim gibi davranma."

"Yani bir büyü için değil mi?"

"Ne? Ah, kaynatıldığı su." Jimin sanki bunu göstermek istercesine ellerini kalın bir bezle örttü ve kazanı ateşten kaldırdı, pembemsi sıvıyı önceden biraz yeşillikle ve şüpheli bir şekilde göze saplanmış bir iğneye benzeyen bir şeyle dolu bir kavanoza döktü.

Jungkook, "Ah, demek ki az önce birinin büyüsünü yedim." dedi. "Yarın kurbağaya mı dönüşeceğim?"

Jimin homurdandı, kavanozu demir bir kelepçeyle kapattı ve diz çökerek döşeme tahtalarının altındaki dolaba koydu. "Çok fazla Hurnan hikâye kitabı okumuşsun."

"Kan aynı büyü için miydi?"

"Hayır."

Jungkook'un düşünceleri göze doğru fırladı ve yutkundu. "Anlıyorum."

Akşam yemeği bir önceki kadar güzel ve karnını doyurduğu sürece bunu yapanın büyücülük ya da yemek tarifi olup olmadığı umrunda bile değildi. Hiç bu kadar basit ama bu kadar özenle yapılmış bir yemek yememişti.

Jimin boğazını temizledi ve hassas eliyle tabağındaki çatalı döndürdü. "Yemekten sonra-"

"Uyuyacağım." dedi Jungkook.

"Hasat edilmesi gereken kavanozları sonbahara kadar toprağa gömmeme yardım edeceksin. O zaman yıldızların haritasını çıkarmama yardım et. Kolay ve huzurlu bir iş, beğeneceğini düşünüyorum. Ben kuşun geri kalanını nehre götürürken sana nasıl yapılacağını göstereceğim. Daha sonra yıkanıp uyuyabiliriz."

Jungkook uzun ve yavaş bir şekilde inledi, sonra dizlerine, masanın altındaki Jimin'in dizlerine değene kadar vücudunun sandalyeden aşağı kaymasına izin verdi. "Yalnızca birlikte bulaşık yıkarsak." dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

spinning love and nettle ⚘ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin