Otec mě vyhodil z domu, šestnáctiletou dívku která nemá ponětí co je to svět. Toulala jsem se dlouho ulicemi LA. Bála jsem se co se semnou stane. Často jsem vzpomínala na maminku. Bohužel si ji nepamatuji ale jen z vyprávění babičky.
Byla z Francie, proto mám tak divné příjmení, mám ho po ní.Naštěstí jsem našla je, tak zvaný vyhnance. Je to parta lidí co buď také vyhodil z domu nebo sami odešli. Žijeme boblíž pláže ve starému karavanu.
Neskutečně mi pomohli, hlavně Will(Obrázky pro představu).
William- osmnáct let, utekl z domu protože se chce živit jako umělec ale jeho rodiče nesouhlasili, tak si našel vlastní cestu. Přidal mě do party .
Kyra- osmnáct let, dřív byla v děcáku ale hned jak byla plnoletá tak zdrhla. Je něco jako moje starší sestra, je hrozně milá a obětavá.
Saša - Devatenáctiletá holka o který tolik nevím jen vím že vždy chtěla být u válečného letectva. Je z nás skoro nejstarší a myslím že je na holky. Moc toho nenamluví ale je s ní sranda.Minho - devatenáct let, je něco jako můj starší brácha, je vtipný a má sen být fotograf, odešel z domu prý za dobrodružstvím.
Jonnie- Šesnact let, je nejmladší z naší party, je to brácha Kyry.Rick- Sedmnáct let, vyhodil ho otec z domu stejně jako mě ale jeho otec si alespoň našel důvod to že kouřil a pil.
Stave- Brácha William, myslím že jsou dvojčata ale oni to popírají.Jon- Dvacet let, zakladatel naší party. O svém životě moc nemluví myslím že si prošel něčím hodně traumatickým.
A tohle jsem já, většinou moc nemluvím ale když se s někým cítím dobře tak dokážu mluvit hodiny. Mluvím plynule Francouzsky a Španělsky.A tady žijeme není to nic moc ale aspoň něco.
(Obrázky pouze pro představu).
ČTEŠ
NEVER TRUST YOU
FanfictionSedmnáctiletá May Nollë přežívá už od svých šestnácti let na ulici. Matku nepoznala a otec ji vyhodil z domu. Žije s ještě pár přáteli, nebo tak zvanými vyhnanci v LA . Její parta si užívá života ale sem tam se jim přihodí trable s drogami nebo alko...