Rick k nám doběhl a hned si udýchaně sedl vedle Staveho.
Stave - Tak co máš tak úžasného?
Prohodí a dál se věnuje jídlu.
Saša - Zase někdo ztratil psa?
Zavtipkuje a my ostatní se nad tím pousmějeme.
Rick - Ha ha, moc vtipný. Dole na nástěnce vysel plakát a hádejte co tam je .
Rick podá plakát Willovi který nevypadá že by ho to tolik zajímalo. Odloží talíř s jídlem,
a začne číst
Will - Nene !
Vyjekne najednou a ostatní se začnou naklánět aby teké viděli co se tam píše .
Papír si nakonec převezmu já a nahlas přečtu co se tam píše.
M - Klub Rainbow vás oficiálně zve na dlouhou párty. Vstup je zadarmo, očekávejte místní kapely a DJ. V pátek večer.
úžasem vydechnu, ostatní se radujou dokud nepromluvil Jon.
Jon - No myslím že to je docela riskantí.
Všichni ztichli a obávali se jeho reakce. Vlastně do města moc nechodíme, za prvé
s policisty moc dobrý vztah nemáme. Bylo by divný kdyby ano protože jsme vlastně puberťáci bez domova a taky někteří z naší party třeba jako Jon, Rick a Saša pěstují trávu a prodávají drogy.
Nic extra silného ale k menší pokutě to stačí.
Za druhé to že je to za darmo neznamená že to bude bezpečná americká párty.
Jon - Ale zase nikde jsme dlouho nebyla a myslím že tam budou dobrý kšefty.
Uznal Jon a ostatní se začali opět radovat.
Saša - Myslím že zítra večer zbohatneme jenom na trávě.
Zasměje se Saša.
Popravdě nikdy jsem pořádně nepila ani neměla cigaretu a už vůbec ne drogy.
William mě od toho drží dál. Prý nechce abych se zkazila.
Vždy se tomu směji ale něco na tom bude.
Rick - No jelikož to je už dneska večer tak by jste se měli chystat.
Upozorní nás Rick a jde do karavanu. Saša šla umýt nádobý. Kyra se někam vypařila s Minhem.
Poslední dobou si všímám že o něm mluví a celkově je s ním víc než kdy před tím. Nebudu lhát ale chci aby byli spolu.
U ohniště jsem zůstala jenom já a Will.
Will - Těšíš se?
Zeptal se po chvíli ticha.
M - Ani nevíš jak ale jsem zároveň lehce nervozní . Nikdy jsem v klubu nebyla, jaký to tam je?
Musím se vám zdát jako velmi neviná, nebudu vám to brát protože jsem toho spoustu ještě nezažila a musím zažít . Proto se vždy takhle blbě ptám.
Will - Je to zábava, ale občas to může být nebezpečný. Proto budu vždy u tebe.
Usměje se na mě Will. Je to od něho hezké. Ale často přemýšlím nad slovy které říkala Kyra .
( minulý díl).
M - Děkuji, no nic půjdu najít Kyru. Slíbila mi že mě nalíčí.
Zasměju se a vydám se ke karavanu.
AHOJ, TAK A JE TU DALŠÍ KAPITOLA SICE JENOM 456 SLOV ALE ALESPOŇ NĚCO.
TOHLE JE TAKY PRVNÍ KAPITOLA KTEROU PÍŠU NA POČÍTAČI TAK SNAD TU NEJSOU ŽÁDNÉ KOMPLIKACE ....
A V PŘÍŠTÍ KAPITOLE UŽ BUDE TOM TAK SE TĚŠTE ....
ZATÍM PAPA :)
ČTEŠ
NEVER TRUST YOU
FanfictionSedmnáctiletá May Nollë přežívá už od svých šestnácti let na ulici. Matku nepoznala a otec ji vyhodil z domu. Žije s ještě pár přáteli, nebo tak zvanými vyhnanci v LA . Její parta si užívá života ale sem tam se jim přihodí trable s drogami nebo alko...