"Avm'deki öküz meteor

50 2 0
                                    

Bugün Ece'yle avm ye geldik.Neymiş yeni sezon elbiseler gelmiş.Bu bugün girdiğimiz bilmem kaçıncı mağza ve ellerimi hissetmiyorum.tabi ayaklarımdan bahsetmiyorum bile anlayın yani.
+hadi ama ada daha yeni geldik "neeeee...bu kızın kafası harbi iyi .ben oturduğum yerle bütünleşirken o beni kaldırmaya çalışıyor.
-Eceeeeee..,bırak beni sen kendini kurtur ablacım .bundan sonra tek başınasın anneme onu çok sevdiğimi söylersin."hoooppp...yine aynı yere valla ne yalan söyliyim sevdim burayı.
+hadi ama abla yaa...hani beni kırmayacaktın ."offff bide dudaklarını büzüyo ya ben buna dayanamam...diyeceğimi zannediyodsanız size anca kıçımla gülerim yani...
-Offf .....offff ece ya sana kaç kere dudaklarını öyle büzdüğünde tatlı değil kıçı soğuktan donmak üzere olan oragutanlara benzediğini söyleyeceğim..."suratı düştü .
+Ya abla ya...ama ben böyle yapınca batu bana bişey diyemiyo..."vayyy şıllak. Bu arada batu ecenin erkek arkadaşı.ece benim kardeşim ama pek öyle davranmaz.yani aynı kafadayız.
-Ya ece sen bana bi baksana benim batuya benzer bi yanım varmı???..!!!"gözlerini kıstı ve beni süzüyor..sonra+ayağa kalksana bi "allah allah ne oldu acaba
-ne oldu ki.???"dedim eliyle dön işareti yaptı etrafımda döndüm
+Yani pek bi farkın yok .."bana bana ablasına... hiiii,nağlet olsun sana verdiğim emeklere ...lililililili.,nerelere gidem başımı hangi duvarlara vuram ...yok ya niye kendime eziyet ediyimki ece dururken..ben böyle kendi kendime konuşurken ece ellerini sallamaya başladdı artık ne kadar daldıysam..
-Seni pis yılan ,.bana bana adana böyle bir şeyi nasıl söylersin...git sen alışverişine devam et ben gelmiycem."kollarımı göğsümde birleştirdim ...tripli görl 1234567890....
+Hadi ama ada sen de doğru söylediğimi biliyosun biraz kendine özen göstersen,..yani üstündekilere baksana..."hemen üstümdekilere baktım ne varki bol paça pantolon üstünü kuru kafa baskılı bol t-shirt gayet rahat iyte ne oldu anlamadımki...
-Ne varki üstümdekilerde gayet rahat işte.."ayyy...hasbamm bide gözlerini deviriyor..
+Ben de onu diyorum ada erkekler bu kadar rahat giyinir yani artık kız gibi davransan ..hıııı ne dersin."ayyy çokta tın yani..
-off ece senin dilini çekeceğime alışveriş yaparım daha iyi .."diyip ayağa kalktım .oda hemen arkamdan gelmeye başladı .
+dimi becede,.. sonuçta baba parası...:)"doğru valla aslında öz babamız değil ama saolsun öz evlatları gibi sever bizi..adam resmen para sıçıyo abi ...ben böyle kendi kendime konuşurken ece çoktan bi mağzaya girmiş bile yanına gittim..
+aaayyyyyy ada şu elbiseyi denesene ya ...sana çok yakışacak .."
-Ya kızım saçmala ben ne anlarım elbisiden ya ...bide dene diyosun."
?=bencede sen o elsiseyi giyip mahvetme..sonuçta o kadar güzel kız dururken senin giymen hakaret olur.."sesin geldiği yöne baktım batu ve yanında az önce konuşan öküz..(arkadaşlar ada nın iç sesi * bu şekilde olacak)
*hadi ama ada çocuk taş kaya meteor. Çok yakışıklı.
-hıhh bi sen eksiktin zaten
*yalanmı kızım ama pis laf koydu bea
-he cnm he ondan "ece hemen batuya sarıldı .eee tabi kaçırırmı hiç fırsatı....ben söyliyim tabiki hayır.,çünkü ece olmak bunu gerektirir..neyse hatlar karıştı yaa...
E=Aşkım hoşgeldinn.,"ıyyyy bi de dudaklarından öpüyo ...varya gardaşım olmasan kafanı duvara sürter kıvılcım şıkartırdım..da gardaş işte ne yapıcan.başa bela
?= ooo çirkin o ne biçim laf ya hahhaaha..
A=bi dkk ya ben onu sesli mi düşündüm .."hay benim dilimi eşşek arılarının eşşekleri tepsin.
?=amin cnm amin."ne diyo bu öküz ya
A=ne diyosun be sen haa,...???!!!"sesim biraz yüksek çıkmış olmalı ki bi keç kişi bize baktı.offf onlarında başka işi yok kavga çıksın izleyek kafasındalar.
?=sakin ol çirkin,..sadece sesli düşünüyordun."offfff iyimi rezil olduk ya.ama ada olmak alta kalmamak demektir..
A=sanane ya izter sesli ister sessiz düşünürüm seni ilgilendirmez...anladınmı bide bene bir daha çirkin deme,.sakın"bunu resmen tıslayarak söyledim..
? = Ooo...çirkin atarlı çıktı uuuu çok korktum..."ellerini kaldırıp salladı. Ben eceyle batuya döndüm onlar bana endişeli gözlerle bakarken ben sakinleşmeye çalışıyorum..
Batu konuşmaya başladı.
B=abicim biz gidelim hadi "ben hala derin nefesler alıyorum ,eee tabi batu biliyor beni ,kavgalarımı çocuğu benden uzaklaştırmaya çalışoyor..
?=Ne o çirkin vericek cevabın yokmu???,,,"ben ona doğru ilerlerken batu ve ece kafalarını sallıyordu. Ben batuya bakınca batu çocuğu bırakıp ecenin yanına geçti.ben de çocuğa yaklaştım ve
A=ne dedin duyamadım,.."kulağıma yaklaşıp fısıltıyla
?=Çirkin..."dedi bende hemen kolunu tutup arkasına çevirdim ve diz çöktürdüm..
A=bir daha söylesene..."hala kolunu tutuyorum ve daha çok sıkıyorum. Artık nasıl sıktıysam çocuktan öyle bi ses çıktıki...sanırım kolu kırıldı. Batu koşarak yanımıza geldi ve
B=abi...abi iyimisin.."what ne abisi yaaa...eceyle aynı anda
A-E=Abi mi...
B=evet.abim kaan. Bugün ece ile tanışmak için benimle gelmişti."işte şimdi sıçtın ada..hatta sıçtın... sıvadın...üstüne tüyü diktin.afferin yani..

zoraki aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin