MEDIA ADANIN KIYAFETI
OOff,...ne demek abim yaaa afferin ada,afferin kızım,..
Şimdi iişin içinden çık...A=offf...ben onu uyarmıştım.kendi kasındı..."ayyy yazık kaan bana öyle bir bakıyorki biran kendimden soğudum...ama fark ettiyseniz bir an dedim...
K=yaa kızım sen iyimisin .sabah sabah ne içtinde kafan böyle iyi...
A=sananebe...ne içtiysem içtim.,"töbe töbe allahım sen beni affet...tamam arada eceyle kaçamaklar yapıyorum ama...
E=ya bırakın didişmeyi..Ada sende git arabayı kapının önüne getir hadii."ohh bide bana emir veriyo.neyse ada sakin ol kızım.sonuçta bunu yapan sensin cezanıda çekiceksin...hadi bakalım..
*********************
Hastaneye gldik hemşireler hemen müdahaleye başladı..aaa pardon lar ekini unuttum hemşireleri gören mübarek obamaya müdahale ediyor zannedecek. Anlamıyorum yani niye bu kadar abartıyorlarsa.
*Hııı cnm grmdğn ykşkllğ bşka karlar grüyr.-Pardon da sen niye böyle konuşuyon?
*harf israfı olmasın diye şey ettiydim
-Hay senin şey edişine...
Bende hastaneden çıkıp eve gittim üstüme rahat bişeyler giyip hastaneye yol aldm. Ece beni kapıda karşıladı. Arabayı park edip Ece 'nin yanına gittim...
E=Ada...huhuuu kime diyorum...kızım gene nerelere daldın ya...A=Haaa..hıı.. ne oldu öldümü yoksa.Allah'ım bu genç yaşımda mapuslaradamı düşecek..."yandan ece ve batu'nun kahkaha sesleri gelince çok sinirlendim. Sinirlenince ben ben değilim(*açken sen sen değilsin değilmiydi ya o)
A=Lannnn...madem kimseye bişi olmadı ne diye hayvan gibi dürtüyorsun mall..
E=yaaaa...Ada Kaan'ın kolu kırılmış bu akşam burda. Benle Batu ona rahat bişiler almaya gidicez onu haber vericektik.
Batu yandan hala sırıtıyor...ne yani ben şimdi bu camış kaanla yalnızmı kalıcam...
A=sen neden gidiyosun ece "dedim tek kaşım havada..evet yapabiliyorum çok havalıyım ama dimi...egolu kız 98987655432135
E=y.ya şey.hıh şimdi batu gider saçma sapan şeyler getirir o yüzden.
Hııı bende yedim zaten...
A= offf...tmm tmm hadi gidin ama bak acele edin haa..gelince kaanı morgdada bulabilirsiniz "
ben böyle söyleyince batu hemen ecenin koluna yapışıp peşinden sürüklemeye başladı. Tabi bende arkalarından sırıtmaya başladım. Onlar gözden kaybolunca 'ın odasını öğrenip yanına ilerlemeye başladım.
Kapının önüne gelince kapıyı çalmadan içeri daldım ama keşke kapıyı çalsaydım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki aşk
TeenfikceMerhaba ben ilk defa böyle bi hikaye yazıyorum umarım beğenirsiniz.... -Offff ne ya ne var bir sabah da insan gibi uyandırsanız ölürmüsünüz vicdansızın evlatları +Ya abla hadi ama daha uyanmadınmı? -Yok uyandım ama benim salak kardeşim ne yapıyor d...