Bölüm 5

19 1 0
                                    


Çağla hanım bunu söyledikten sonra ben söylediklerini algılamaya çalışıyorum.Kendimi hani küçükken annesiyle altın gününe gitmiş bir erkek çocuğu gibi hissediyorum.Neden mi?Hani giderler sonra teyzeler buna bakıp "ayyy.... sen büyüyünce seni kızıma alıcam."derler ya hıhh kendimi şimdi onların yerinde bulunca anladım ki çok kötü bir his.İlerde oğlum olursa ona böyle bir psikoloji yaşatmam gerektiğini kafamın içine not ettim.Ama daha sonra içimdeki şeytan baş gösterdi ve böyle bir çılgınlığı sanki yapabileceksin de hayal kuruyosun diye dalga geçmeye başladı.Biraz düşündükten sonra haklı olduğunu anladım.Çünkü ben erkeklere karşıyım arkadaş....nokta.Ece bana bakarken vereceğim tepkiyi ölçmek ister gibi bir hali vardı.Ama bilmediği şey bende ne tepki vereceğimi bilmiyorum.Çağla hanım hala bana bakıyor.Bu kadının kafası iyi bence.Ben birden sandalyeyi geriye itip ayağa kalkınca Ece'de benimle birlikte kalktı.Bana endişeli gözlerle bakmaya başladı.Ama ben onu şaşırtarak karnımı tutup gülmeye başladım.Ece bana anlamamış gözlerle bakıyordu.Muhtemelen o şu anda Çağla hanım üstüne atlıycağımı düşünüyordu.İşte bu yüzden insanları şaşırtmayı seviyorum.Çağla hanım bana bakıp gülümsemeye başladı.O gülümsemeye başladığı an ben yüzüme ciddi bir ifade takınıp konuşmaya başladım.

A=Bakın Çağla hanım size çok tatlı bir dille konuşmak isterdim ama ben öyle biri değilim.Şimdi asıl konuya gelicek olursak.Kaan...ımmm nasıl söylesem benim için biraz fazla ...ııı...

Kadın ne söyleyeceğimi beklerken ben kafamda hangi kelimeyi kullanayım diye düşünmeye başladım

*Bence hepsini saydır gitsin

-haklısın lan ilk defa sana katılıyorum.

A=ıııımmm...egoist,şımarık,kendini begenmis ,ukala,göt kafalı,maymun beyinli ımm...daha saymama gerek varmı? Yani isterseniz devam edebilirim.

Kadın önce suratıma bön bön baktı.Daha sonra koca bir kahkaha patlattı.Kafedeki bir kaç kişi bize dönmüştü.Ece ile ben ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.Yani bu kadının yerinde başka biri olsa çoktan "sen benim oğluma nasıl böyle hakaret edersin "diye tokat atardı.Daha sonra bende elime fırsat geçti diye kadına saç baş,ana avrat düz dalardım.OOhhh missss....Ama bu kadın tokat atmayı bırak üstün kahkaha atmıştı..Çok tuhaf.Ben kendi kendime bunları düşünürken Çağla hanım konuşmaya başladı.

Ç=Ayyy ....işte bu yüzden sevdim ben seni kız.Kaan'la anca sen başa çıkarsın.

Ben ve Ece ağzımız açık Çağla hanım bakmaya başladık.Ece şoku benden daha çabuk atlatıp 

E=Y-yani ne demek istiyorsunuz?

Ç=Ben senin gelinim olmanı çok isterim Ece ki Batu seni asla bırakmaz sen istemediğin sürece ama şöyle bişi var.Bizim ailenin bir kısmı çok eski dönemlere dayanıyor.Yani Batu'nun Kaan'dan önce evlenmesi imkansız .Bu yüzden Batu bana seninle ciddi olduğunu söylediğinden beri Kaan için uygun birini arıyorum gösterdiğim hiç bir kızla  bir kereden fazla görüşmedi.Yani onun iyliği için.Babasıda benimle aynı fikirde.Yani artık torun istiyor.Ölmeden oğullarını evlendirmek istiyor.

Çağla hanım bunu söylerken buruk bir gülümsemeyle bize baktı.Off... şimdi az önce söylediklerim için pişman olucaktım biran ama sonra söylediklerimi hak ettiğini düşündüm ve boşver diyen iç sesimi dinledim.

A=Tamamda bunun beni ilgilendiren bir kısmı yok.Yani ben ve Kaan....ımmm..imkansız gibi bir şey.

Ç=Yinede şansımı deniyim dedim.

Kadın bunu söyler söylemez gözümün önüne kendimi kurbanlık hayvan Kaan'ı da kasap olduğu bir görüntü geldi ve benden önce kafası kesilmiş bir sürü hayvan.Büyük baş küçük baş ne ararsan var.Ama ben onlardan olmıycam.Bir anda kaçmaya başlıyorum.Kaan elinde satırla kahkaha atarak peşimden geliyor.Ama ondan fazla uzaklaşamıyorum.Tam satırı boynuma vuracakken kolumun neredeyse moraracak kadar cimciklenmesi sonucu tekrar kendime geldim.Ece "bana gene ne fanteziler kuruyorsun" gibisinden bir bakış attı.O bakış nasıl oluyo sormayın başka bir şey sormaya çalışmışsa bile ben bunu anladım.Çünkü ada olmak bunu gerktirir.

Ç=Haa bu arda hepiniz aynı okuldasınız değil mi?

Ben Ece'ye "ne olur hayır de" bakışları atarken o bana "maalesef babyyy" bakışı atıyordu.

HHHAAYYYYYYYIIIIIRRRRRR........... 

BEN . KAAN'LA . AYNI . OKULDA

E=Evet.

Ben kafamda annemle konuşup başka okula kaydımı nasıl aldırabileceğimi düşünürken Ece ve Çağla hanım ayaklanınca bende ayaklanmak zorunda kaldım.Hastaneye doğru yürümeye başladık.Ece hemen Batu'nun yanına gitti.Çağla hanım doktorla konuşacağını söyleyip yanımızdan uzaklaştı.Hep beraber Kaan'ın odasına girdik.Yatakta uzanmış kolu alçıda olduğu için pek rahat görünmüyor.Yastığını düzeltmeye çalışıyor.Batu'ya baktım belki yardım eder diye ama Ece'yi sömürmeye başlamış.Bende Kaan'ın yanına gidip yastığını düzeltmeye başladım.Yastığı düzeltirken fazla yakındık.Ama ondan etkilendiğimi söyleyemem.Çünkü annesi gelmeden önce hemişreyle yiyişirken dudağının kenarı ruj olmuş ve bu bence iğrenç.Ben ona iğrenerek bakarken o bana suratına yapıtırmış olduğu çarpık bir gülüşle bakıyordu.Bende ona bakınca göz göze geldik.Ben bir anda ona dil çıkarınca hiç beklemedi için önce şaşırdı ama sonra yüzünü piç smayl yaptı.Ben ise ona sadece gözlerimi devirmekle yetindim.Daha sonra gidip koltuğa oturdum ve telefonumla uğraşmaya başladım.Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.Sosyal medya hesaplarımda gezinmeye başladım.Daha sonra kendimi izleniyormuş gibi hissetim.Kafamı kaldırdığımda Kaan'ın bacaklarıma baktığını gördüm.İşte bu yüzden kısa giyinmeyi sevmiyorum.Kaan ona baktığımı görünce yüzündeki piç smayla bana bakmaya devam etti.Ben Kaan'a sikici bakışlarla "eğer gözlerini bacaklarımdan çekmezsen seni sikerim çocuk"bakışları atarken o bana" sıkıyorsa yapsana bakışı attı.Onunla uğraşmak istemediğimden dolayı Ece'ye eve gideceğimi söyleyip hastanenin otogarına doğru yol aldım.Ama yürürken kendime sövmeyi unutmuyordum.Çünkü nerdeyse kıçım başım dondu.Ne diye bu kadar kısa giyersin ki.Arabama doğru ilerlerken bir kaç çocuk bakın altını çizerek söylüyorum çocuk yolumu kesti.En büyüğü 16 yaşındadır heralde.Aralarından sarışın olan bana doğru gelip"Vaayyy... bakın burda yavru bir ceylan varmış." dedi .Çocuğun arkadaşları kahkaha atmaya başladı.Benim sinirlerim gerilirken çocuk bana yaklaşmaya başladı.Çocuk bir adım daha atıcakken

A=Sakın...bir adım daha atarsan senin için hiç iyi şeyler olmaz

-Ne o...yoksa beni dövermisin?"çocuğun arkadaşları tekrar gülmeye başladı.

A=Seni son defa uyarıyorum senin.için.hiç.iyi.şeyler.olmaz"artık dişlerimi sıkmaya başlamıştım.Bütün kelimelerin üstüne basa basa söylemiştim.Ama beni ciddiye almayıp üstüme doğru gelmeye başladı.Derin bir nefes aldım.Çocuk hemen dibimdeyi.Kulağıma yaklaşıp"ne olur göstersene" dedi.Bu bardağı taşıran son damlaydı.Çocuğu omuzlarından ittirdim.Alayla gülüp"hadi ama yapabileceğinin en iyisi bumu?"dedi ben de hemen"yoo daha başlamadım" dedim çoçuk"nas..."daha cümlesini tamamlayamadan suratının ortasına yumruğu koymuştum.Ben şimdiye kadar karate,kick boks,judo ve daha bir çok dövüş dalında eğitim almıştım ve hepsinde madalya sahibiydim.Yani sokaktaki sapıklardan çok rahat bir şekilde kurtulabilecek kapasite biriydim.Yaşıtlarım bana çok tuhaf biriymişim gibi davranıyorlar.Ama aramızdaki tek fark benim zamanımı kuaför yerine spor salonunda geçirmiş olmam.Yumruk attığım çocuk burnunu tutarak uzaklaşmaya başladı.Arkadaşları şaşkınlıkla hala bana bakarken"sizde istermisiniz"diye sorunca uzaklaşmaya başladılar.Arabama doğru yürüdüm.Bu sefer sakin bir şekilde arabama ulaştım.Oturunca kafamı direksiyona yaslayıp derin bir nefes aldım.Bugün yeterince yorucu bir gün oldu benim için.Arabayı eve doğru son sürat sürmeye başladım.Tam bir hız tutkunuyum zamanında az ceza yememiştim.Ama asla vazgeçmemiştim.Eve gelince hemen odama çıktım.Dünyada asla vazgeçmiyceğim şeyler arasında yatak odam var.Ha birde sevgili yatağım var.Hemen kendimi yatağa attım ve uykuya daldım....  

UMARIM BUNU YAZDIĞIMA DEĞER. LÜTFEN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.

BEĞENİNNNNN.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

zoraki aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin