Capitolul 1

35 1 1
                                    

   De ce după fiecare dezamăgire in dragoste juram să nu mai iubim? ....în speranţa că ,,a doua oară n-o mai fac ,, păi clar e că ne minţim singuri.Mai mult ca sigur vom iubi şi dupa ,exista mai multe felui de a iubi ,de fiecare data mai intens ,mai fierbinte.În această viaţa vom iubi multe persoane ,inima noastră v-a fi împărţită în multe colţuri ale lumii,in amintirile multor persoane.
Păreri de rau?....nu îşi au rostul ,la momentul respectiv ,,greşeala ,,de azi a însemnat totul.Mama spune că ,, din greşeli învăţăm,, dar facem aceeaşi greşeală la nesfârşit ,ne ataşăm de un strain , care poate face parte din viitorul nostru ,sau nu ,poate parea că ştim totul despre el când de fapt nu şti nimic.Dar niciodată nu vom şti care dintre persoanele din aceasta lume v-a fi viitorul nostru ,la un moment dat vom alege ,nimeni nu poate garanta că alegerea e bună,asta vom constata cu timpul.Persoanele se schimba ,cu sau fară voia noastră ,noi putem ajuta la schimbarea lor ,dar s ar putea ca dupa aceasta schimbare sa iti fie dor de cum era inainte aceasta persoana .
Dorinta de a iubi apare in fiecare ,durerea e ca o boala ,sta ascunsa in noi pana iese la iveala ,te loveste fara sa vrei si fara sa sti în ce moment ,ştiind de existenţa ei riscam ,riscăm să ne punem sufletul pe tavă fară să ne dam seama de faptele noastre ,de multe ori tava este întoarsă ,sufletul rămânând blocat acolo ,sub acea tavă ,la acea persoană.Îţi aminteşti unde ai lăsat acea tavă ,la ce persoană ţi-ai lăsat sufletul?
-----------------------------------

Păreri sincere ?!

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum