#cry.

955 58 135
                                    

Günlerden JİSUNG! çok mutluydum nedensizce hemen hazırlanıp okula neşeli bir şekil de gittim sırama oturdum öğretmen gelmişti. Sıkıcı şeyler anlatıyordu bende dinlemiyordum ehehe tenefüs oldu ve Minho yine yanıma geldi ve bana sataştı işte alıştım. Felixle aşağı indik falan filan. Yukarı geri sınıfa çıktık tenefüs zili çaldığın da öğretmen ve yanında ESKİ SEVGİLİM!!! aşırı endişe ediyordum o an çünkü bu beni öldürmek istiyordu neredeyse.

...

Yine tenefüs oldu ve eski sevgilim(Jack) yanıma geldi.

"Oo Jisung okul çıkışı ölmeye hazır mısın?"

Diyip güldü

"Değilim hazır falan"

Minho yanımıza geldi o kedi gibi bakışlarıyla bana bakıyordu elimden tutup beni çatı katına götürdü. Hiç birşey anlamamış ona bakıyordum ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Jisung ben seni seviyorum"

"Hangi anlam?"

"Aşk."

"Üzgünüm ama beni sadece kullanacak ve beni cinsellik için kullanıcak biriyle ol ak istemiyorum"

"Jisung lütfen bi daha deneyelim lütfen"

"Zorbanın tekisin."

Diyip çekip gittim.

...

Motorla eve dönerken birden üstüme bir araba geldi çok hızlı olduğu için beynim yandı ve o an korktuğum başıma geldi. Araba bana çarptı ve karşim da Jack'in gördüm. Bana güldü ve gitti,

O an çok fazla kan kaybediyordum çok acıyordu her tarafım. Telefonum dan zar zor hastaneyi aradım. 20 dakika sonra gelmişti o an baya kan kaybetmiştim ve bayılmıştım.

Minho//

Jisung'un kaza olayını Felix den öğrendim motoruma hemen hastaneye gittim. Odasını bulup içeri daldım. Ama içeri girdiğim gibi doktor beni dışarı çıkardı. 2-3 saat boyunca bekledim O an çok fazla ağladım.

Sevdiğim adam ölüyordu ve ben bir şey yapamıyodum. Birden doktor başı eğik geldi birşey anlamamıştım.

"Hastayı kaybettik."

"Ne"

Önümden Jisung geçti ama başı örtülüydu. O an herşeyi anlamıştım.

Ve o an Jisung'u ne kadar üzüp parçaladığımı anladım, her gün onun mezarına gidip ağlıyordum.

Güzel sevgilim.. Seni seviyorum.

Zorbam // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin