Selamm bu benim ilk kurgum.Futbol kurguları hoşuma gittiği için bi Semih Kılıçsoy kurgusu yapmak istedim. Bol bol yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar..
Yorgun bir şekilde daha fazla abimden azar yememek için bulduğum ilk taksiye binip eve gittim. Saat gecenin 1'iydi. Sessiz ce kapıyı açtım ayakkabımı çıkarıp parmak uçlarımda ürüdüm. Tam salona girecekken yukarıdan bir ses geldi. Ve evet abimden yani Kerem Aktürkoğlun'dan.
"DEFNE!"
"Efendim abi"
"NERDESİN KIZIM SEN NERDESİN!"
"Şşş abi bağırma kızlarla eğlenceye kaptırmışız, fark etmedim."
"Başlatma eğlencene! Sen bana 10-11 gibi gelirim demedin mi!?"
"ABİ BAĞIRMA Bİ OF SAKİN OL. Evet dedim, fazla eğlenmişiz fark etmedim neden bağrıyosun"
"Başına bir şey geldi sandım Defne, korktum, söz verdin tamam abi dedin. Ben sana güvenemeyecek miyim Defne. Neden neden abicim"
"Özür dilerim abi. Söz bir daha olmayacak.."
Kısa bir sessizlik oluştu aramızda. Ben abime bir penguen gibi bakıyorum, abim bana gözleri kısık sinirli bir şekilde bakıyor. Ama abim bu sessizliği bozdu,
"Söz mü? Bak sözünde durmazsan bu sefer affetmem Defne, biliyosrun o olaydan sonra seni tek bırakmak istemiyorum ama sen ısrarla yapıyorsun, ve kırıyorsun beni."
Abim o bağırmalarından sonra yumuşak bir ses tonuyla konuşmuştu. Yumuşadığını anladığım için bende daha fazla uzatmayarak;
"Söz abi Aktürkoğlu sözü. Hem sende çok kafaya takma o olayı bir daha kimse bir şey yapamaz bana. Affettin mi?
"Hıh, gel buraya affettim."
Abime gidip sarıldım. Gönlünü almak kolaydı abimin ama bu sefer biraz fazla telaşlanmıştı, çünkü ben bir aksam evden çıktım bir daha dönemedim abim gil beni bulana kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Mecnun ol Bende Leyla.. • Semih Kılıçsoy
RandomSemih Kılıçsoy kurgusudur. Tamamlandı.