23

827 40 19
                                    

Selamm. Semih Kılıçsoy kurgusunun 23. bölümü iste okuyun seviyorum siziyy..

""Dert etiğim şeye bakmı?Ben sabırsızım ondan dır koyun"

"Zaten, gel bakayım yanıma" Barış abim beni yanına çağırıyordu Hemen yanına gidip omzuna kafamı koydum oda kafamı öptü;

"Erkek arkadaşın yok değil mi? Hoşlandığın biri falan" Barış abi nereden çıktı bu şimdi sırası mı?

"Yok be abi ne erkek arkadaşı 19. yaşındayım ben" Abi Semih var..

"Olmasın zaten mümkünse varsa uyarıyorum ayrıl abicim"

"Of Kero kasma ya güzelce konuşuyoruz işte kokutma kızı"

"Bir şey demedim ya uyardım"

"Kırıcı ama abi, beni tehdit ediyosun beni"

"Özür dilerim abim"

"Tamam neyse ben gidiyorum fazla gergin burası" Barış abim in omzundan kafamı kaldırıp odama çıktım

(Kerem'in anlatımından)

"Ne yaptın oğlum şimdi kırdın kızı"

"Ne dedim sanki ya özür de diledim"

"Defne kırılgan bir tip tanımadın mı bu zamana kadar, ben kız olsam bana da erkek arkadaşın varsa olmasın mümkünse uyarıyorum ayrıl desinler bende kırılırım birde mümkünse dedin yani hiç olmasın diye anlaşıldı"

"Olmasın zaten"

"Olmaz mı Kerem bir kızın yada erkeğin sevgilisi hoşlandığı biri 19 yaşında kocaman kız olmuş, sevgilisi değil de hoşlandığı biri olmuştu bu zamana kadar"

"Ne diyorsun be Barış"

"Ne abi yalan mı? Çok gerginsin ha ben de uyarıyorum gerginliğini azalt bence böyle fazla kalp kırarsın"

"Üf şu parti marti geriyor beni abi"

"Sen gitmiyorsun abi Defne gidecek"

"Defne'de benim bir parçam biliyorsun demi? Ona gelen zarar daha fazla bana geliyo"

"Onda da haklısın ama merak etme Semih falan var"

"O kim ya Defne'yi ne kadar tanımış olabilir?"

"Olsun abi yakınlar gibi"

"İstediği kadar yakın olsun ama-"

"Tamam Kerem anladım ben başka bir şeye kafan basmıyor zaten bakıyorum da ben çıkıyorum kızı kırma canımı sıkma"

"Tamam bekle bende geliyorum"

"Şu kıza gidip geleyim ben sen bekle"

(Defne'nin anlatımından)

Abim beni tehdit mi etmişti? Abim ilk defa bu kadar gergin görüyordum. Yani hiç bir şey olmamışken bu kadar gergin olduğunu görüyordum. Beni hassas noktamdan kırmıştı. Tehdit ederek. 

"Kuzu müsait misin?"

"Gel Barış abi"

"Kırıldın mı abine"

"Evet. Çünkü beni hassas noktamdan kırdı abi biliyorsun tehdit edilmeyi sevmediğimi hoşlanmadığımı bin kere söyledim ya 1 olur 2 olur 3 olur ama yeter cidden"

"Tamam abim anlıyorum ben seni ama abin ne yapsın kıskanıyo seni abi yüreği işte bide kızsın tam yerinde kızım abin Kerem Aktürkoğlu kız kıskanmayacak da ne yapacak"

"Tamam kıskansın ama yeter ki tehdit etmesin ya etmesin sevmiyorum kırılıyorum bide abim tarafından tehdit edilmek.. Of"

"Tamam kuzu ben söyleyeceğim abine bir daha seni tehdit etmeyecek"

Sen Mecnun ol Bende Leyla.. • Semih KılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin