Jag står vänd mot tv:n, du rör mig & vi kollar sedan på varandra. Du tar tag om mina höfter & börjar hångla med mig, du lyfter upp mig, vänder dig om medans du bär mig, sedan sätter du mig på skrivbordet.
Du håller om min hals/ansikte medans vi fortsätter hångla, samtidigt som jag håller om dig med mina ben & armarna runt din hals.
Du rör dig ner med handen & klämmer på mina bröst, jag känner hur din kuk börjar växa sig stor. Du drar ner dina gråa byxor litegrann samtidigt som man ser en stor siluett på byxorna sticka ut.
Efter du dragit ner byxorna börjar du runka medans du tar tag i min hals med den andra handen & hånglar sedan med mig. Efter någon minut, drar du mig hastigt närmare samtidigt som din kuk börjar röra sig utanpå mina byxor. Jag börjar blir väldigt kåt & känner mina trosor blir blöta medans jag märker hur det rinner & jag blir väldigt våt.
Efter du dragit mig närmare drar du snabbt & hetsigt av mina byxor, du trycker in din kuk långsamt några gånger. Sedan börjar du knulla mig snabbt. Jag njuter & börja stöna medan du fyller min våta fitta med din stora kuk. Jag bli ännu våtare av ditt stön.
Sedan lyfter du upp mig snabbt & hetsigt. Du tar mig sedan till sängen, kastar runt mig så att jag hamnar i doggy. Du trycker ner min rygg så mitt ansikte & armar hamnar mot sängen. Du tar ett hårt & stadigt tag om mitt hår samtidigt som du börjar knulla mig snabbt & hårt.
Du kastar sedan runt mig på rygg, klättrar upp över mig, slår din kuk mot mitt ansikte & börjar sedan trycka in den i min mun samtidigt som du börjar jucka.
Efter det vänder du dig om & lägger dig på rygg samtidigt som du håller om mina höfter & jag flyger med upp ovanför dig. Jag sätter mig på dina kuk & börjar rida dig, vi båda stönar & njuter.
Du tar ett tag om min hals, drar mig neråt mot din mun & börjar hångla med mig. Efter det slänger du mig i doggy igen, men denna gång är vi båda i sängen & du står med bena i sängen.
Du börjar knulla mig väldigt snabbt, sedan går du över till att knulla mig hååårt & lite saktare. Du drar ut din kuk & kommer över min röv samt rygg. Efter det tar du upp mig om magen så mina rygg nuddar din kropp, du klämmer på mina bröst samtidigt som du kysser min hals & andas djupt in i mina öron.
Jag blir så kåt så jag nästan inte vet vad jag ska göra, jag vill ha dig mer & mer, jag vill att du ska knulla mig igen med din stora kuk & behandla mig som din lilla slyna.
Du puttar ner mig mot sängen, tar upp ena ditt ben på sängen, klämmer på mina rumpa med båda händerna. Efter det slår du mig hårt på röven så jag blir röd & ett rött avtryck syns tydligt från din hand. Samtidigt som du gjort det säger du "rond två i duschen eller" kollar på mig & flinar, sen går du mot duschen.
Vi ställer oss i duschen & du håller om mig. Jag känner hur din kuk börjar växa sig stor mot mig igen. Jag börjar ta dig på kuken & börjar röra mig nedåt. Jag runkar av dig med min hand & mun, samtidigt som jag stirrar upp mot dig med en kåt blick. Du stönar, klappar mig på huvudet, juckar litegrann & kallar mig för en "duktigt flicka"
SLUT
YOU ARE READING
Romantiska fantasier
RomanceFlera små berättelser om sexuella fantasier. Alla berättelser utspelar sig mellan Maya & Wiktor