Du sitter lutad mot väggen i sängen & kollar mobilen, medan jag ligger på sidan brevid med ena benet över din kropp. Jag sätter mig gränsle över dig & torrjuckar mot dig samtidigt som vi kyssen varandra & börja hångla.
Jag känner hur du börjar få stånd & jag blir våt. Jag rör mig neråt, pussar dig utanpå byxorna & biter i dem. Jag öppnar gylfen samtidigt som du sitter & kliar mitt hår.
När jag öppnat upp din gylf & tagit ut din kuk börjar jag långsamt & försiktigt runka av dig. Jag börjar slicka på din kuk som är stor & hård, medans jag kollar upp mot dig & du stönar. Jag börjar pussa den för att sedan börja suga av dig, jag ser hur du lutar ditt huvud bak mot vägen samtidigt som du fortsätter stöna.
Dina stön är så sexiga & jag älskar hur du njuter av att bli avsugen av din duktiga lilla flicka. Jag drar av mig mina byxor & sätter mig på dig. Jag känner hur din stora sköna kuk trycks in i min fitta, jag börjar stöna.
Du drar av mig tröjan & jag börja sedan rida dig. Du blir kåtare av att se hur dem studsar upp & ner i ditt ansikte medan du slickar, pussar & klämmer på mina bröst.
Efter en stund kommer du i min tighta fitta & den fylls med din sperma. Vi går & tar en varm lång dusch samtidigt som du håller om mig bakifrån. Självklart har du fått stånd igen, du börjar runka & klämma på mina bröst, samtidigt som jag njuter av värmen från vattnet, din stora hand som klämmer mina bröst & helt enkelt hur jag känner din hårda kuk bli runkad mot min kropp. Efter det kommer du på min röv & vi duschar av oss
SLUT
YOU ARE READING
Romantiska fantasier
RomanceFlera små berättelser om sexuella fantasier. Alla berättelser utspelar sig mellan Maya & Wiktor