Část 1

7.1K 152 13
                                    


Povinnosti, práva a nároky žen, v mafii. 

Žena je výhradně majetkem muže. Je jeho bezpodmínečným vlastnictvím, bez nároku na svobodu slova. 

Musí být loajální. Věrná a vždy připravená svému muži sloužit. 

Nesmí zasahovat do jeho záležitostí. Nesmí se tázat na jeho práci. Nesmí pochybovat o jeho činech. Nesmí mu nic zamlčet, ani ho uvést v omyl. 

Musí být dobrou ženou, milenkou a matkou. Jediná její povinnost, je učinit muže spokojeného a šťastného a vytvořit mu klidný domov. 

Musí být povolná, ochotná a dobrá milenka. Oddaná manželka a dobrá matka. 

Bez souhlasu svého muže, nemá právo na svůj život. Na svůj názor, ani ho nesmí prezentovat. Je majetkem svého manžela, a vždy se musí podřídit jeho vůli, ať je jakákoliv.

 Muž je živitelem rodiny. Poskytuje své ženě ochranu a zázemí. Zajišťuje ji po materiální stránce beze zbytku. 

Nemusí se své ženě zpovídat. Nesmí s ní mluvit o svých obchodních záležitostech, ani rozhodnutích. 

I na věrnost muže, je pohlíženo jinak, jak na bezpodmínečnou věrnost ženy.

„Tedy Stello," zašklebila se dívka, když dočetla a odhodila list papíru s opovržením na stůl, „jak můžeš být tak klidná a smířená s tímhle blábolem?!" Chloe Thortonová, si změřila svou sestru shovívavým pohledem.

 Byli tak stejné, a přesto tak odlišné. Jako dvojčata, si byli téměř k nerozeznání podobné. A přesto je každý rozeznal, hned na první pohled. Stella byla klidná, mírná, a tichá. Kdežto Chloe divoká a nezvladatelná. Jejich rozdílný temperament, nenechal pak nikoho na pochybách, kterou z nich, mají před sebou. 

Vyrůstali v rodině jednoho z členů mafie, Rufuse Thortona, a obě byly vedeny i k údělu žen, které jim příslušel. Stella, byla zcela smířena a srozuměna se svým údělem. A snad i spokojena s tím, že byla vychována pro muže, kterého se obávalo celé podsvětí. Pro nejobávanějšího mafiána na planetě, Kierana Sandoze McKennu. Capa mafie La Kingpin Morte. 

Za to Chloe měla svou hlavu a Rufus děkoval bohu, že právě Stella, měla se stát ženou Kierana Sandoze McKenny.

 „Není to tak strašné, Chloe," usmála se Stella do zrcadla, „úděl žen, není tak děsivý, jak ty si myslíš. Postará se o mě. Poskytne mi ochranu a zázemí. Vzpomeň si na to, co říkala naše matka..., že když to s muži budeme umět, že nás zahrnou blahobytem a vším, o čem se nám ani nesnilo. Můžu mít, nač si vzpomenu, jen když mu budu poslušnou a dobrou ženou. To není špatné, nemyslíš?"

 „Děláš si srandu, sestřičko?!" Zamračila se Chloe, „Budeš jeho majetkem. Jeho hračkou na hraní, bez nároku na svůj názor." 

„No a? Co mi bude chybět?"

 „Láska?"

 „Ty jsi vážně nenapravitelný romantik. Láska se dostaví, Chloe. Časem se ho naučím milovat."

 „To pochybuji!" vyprskla Chloe a zamračila se na odraz své sestry do zrcadla, „Kierana Sandoze McKennu?! Slyšelas přeci, co se o něm říká. Nemá srdce ani svědomí. Nemá snad ani duši. Jeho bych si nevzala, ani za nic na světě." 

„To naštěstí nebudeš muset," povzdechla si ode dveří Jenna Thortonová, „ještě že máme dcery dvě. Víš, co by čekalo otce, kdyby nesplnil podmínku smlouvy a nevychoval pro něj poslušnou a hodnou ženu?!" káravě povytáhla obočí, „Raději se ukliď, ať tě tu nepotká. Řekla bych, že za chvíli je capo mafie La Kingpin Morte, zde."

***

Tak ještě jeden příběh z mafie. Doufám, že Vám to nevadí a budete rádi. 

Jen bych chtěla upozornit, že tentokrát hodlám hlavního představitele představit, jako tvrdého a nesmlouvavého mafiána, který ona pravidla bere sakra vážně.  

Takže prosím, aby ty z vás, které špatně nesete úděl oněch žen. Které si myslíte, že ono silné pohlaví, musí vždy ustupovat tomu slabšímu a jste spíše feministicky zaměřené, ať to prosím nečtou! 

 Ušetří nás všechny potom případných pohoršujících komentářů, nad nespravedlivým a pro ně ponižujícím údělem oněch žen. Děkuji.


SMLOUVA S ĎÁBLEMKde žijí příběhy. Začni objevovat