Bölüm şarkısı:zeynep casalini-yas uykusu
-Şimdi işten atıldımmı? soruyu soralı en az yarım saat oldu galiba ama hala cevap alamadım nedenmi çünkü benim kopak kardesimle kopak patroncuğum ağız kavgası yapıyolar aradada küfrediyolar okusler oha kaan meriç beyin annesine küfretti meriç kaan'a doğru hırçınla gidip bir yumruk attı evet sayın seyirciler bakalım kaan bunun karşısında napıcak? Soru tam tersi oldu meriçten nasıl kaçıcak meriçten bir yumruk daha bir yumruk daha olamaz kaanın kaşı ve burnu kanıyo! Kaan yere düştü!meriç ard arda tekmeler atıyo sayın seyirciler! Durmuyo meriç durmuyo vurdukça vuruyo! Kaan savunmasız kaldı! Acaba yaşayacakmı??!!....bi dakka yha ben napıyorum spiker gibi benim normalde kavgayı ayırmam gerek değilmi evet öyle yapmam gerek koşarak aralarına girdim meriçi durdurup kaanı ayağa kalkdırdım essek kalkarkalmaz küfretti bu çocuk hiç bana çekmemiş!!
-s*kt*m*n çocuğu o yumrukları sana montalarım!
Oha kaan oha bu gazı nerden alıyo bu çocuk tam meriçe doğru dönecekken birden bişey çarptı ve yere yığıldım gerisi karanlık....Meriçten
-s*kt*m*n çocugu o yumrukları sana montalarım!
Kaanın dediklerinden sonra gözüm döndü ve sert bir şekilde yumruk attım attım atmasınada yumruk yalnış yere tam minenin yanağına gitti tabi gider gitmezde mine yere yığıldı naptım lan ben?
-mineeeggg..
kaan karı gibi carlarkene ben mineyi kucama alıp koltuğa yatırdım kaan tabi hala karı gibi carlıyo bi ağıt yakmadığı kaldı amg
-minegg lan amg bayılttın gardasımı vejdadını s.....
Kaanın sözünü çalan kapı susturdu çok şükür kapı çaldı yoksa tekrar kaanın agzını yüzünü kırcaktım!!!kaan kapıya giderkene ben minenin başucuna oturdum yanağı yerine gözünün alt kısmında kocaman bir morluk olmuş arkadaş ben yanağına vurdum bu kızın! Ellerimle vurduğum yere dokundum içim cız etti lan ilk defa bir kıza vurdum ben! Oda asistanıma düşünün asistanıma vurdum! Ama oda haketti varya hem geç kaldı hem kavganın arasına girdi ders olsun bu ona!!! Bu arada kaan kapıyı açmaya gitti hâlâ gelmedi yerimden kalkıp kapıya doğru gittiğimde bir kız gördüm yanında valizleri vardı kaanla konuşuyodu güzel kızmış haa...yanlarına gittimde ikisi de bana baktı kız gözlerini pörtletip azı açık bi şekilde
-ohaaa çocuğa bak lan sen
dedikleri karşısında gülemeden edemedim
-hadi ezgi içeri gel
Kız gülümseyerek içeri girdi ama koltukta baygın gözü mor bir mine görünce başladı cırlamaya vay arkadaş bu ne yha sar olcam az kaldı
-mineeeggg....bitanem noldu sana? bu kızın gözü neden morardı? ve neden baygın? naptınız lan arkadaşıma?!!!
minenin yanına oturmuş ölümcül bakışlarını yolluyodu sonra kaan suçu üstüme attı şerefsiz!
-şu vurdu saolsun!
Diyip beni göstermeye başladı kızda gözlerini kısıp bana bakıybo noluyo amg!
-ilk olarak ben meriç.meriç ATAHAN! ve ben mineye isteyerek asla vurmam sen benim anneme küfretmeseydin ve bana dikleşmeseydin böyle olmicaktı!!!
kız dediklerim karşısında gözlerini pörtletim bana baktı bu kızın gözleri çıkacak pörtletmekten balık gibi pörtletiyo gözünü
-neeee??? S-sen meriç ATAHAN'mısın? minenin Ankara'dan İstanbul'a gelme nede....
dediklerini anlamış olucakki elleriyle ağzını kapadı ne? Nededi bu kız? Ne saçmalıyo??!!
-sen nededin?
-hiç hiç bişi demedim ben
kızın yanına gidip kolundan tuttum dışarıya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım kız korkmuş olucakki sesini bile çıkarmadı bahçedeki oturağa oturdum kızda karşıma oturdu
-adın ne?
-e-ezgi
-peki ezgi icerde ne sacmaladın oyle??
-hiç bişey gerçekten hiçbisey
-ezgiii!!! Bana yalan söyleme bak daha yeni tanıştık tanışmamız kötü olmasın!
-uff yha mine size hayran o yüzden sizin yanınızda çalışmayı çok istiyodu aslında minenin şuan ünüversitede okuması lazımdı ama okumak yerine kurslara gitti özel öğretmenlerden ders aldı sizin yanınızda çalışmayı çok istiyodu o yüzden Ankara'dan İstanbul'a geldi sizin burda naptınızı hâlâ ayıkamadım?!
-demek hayranım ha! Mine benim asistanım
demek mine bana hayran demek o yüzden buraya gelmiş okumak yerine kurs almış ve buraya kadar gelmiş ben bunun altında sadece hayranlık beklemiyorum bence seviyoda bu beni belkide sevmiyodur bunu öğrenicem!
-sakın mineye bunu size dediğimi demeyin lütfen
-tamam demicem fakat bi şartla!
-ne şartı?
-minenin özelliklerini sevdiği sevmediği herşeyi anlatıcaksın bana ancak o zaman demem!
sırıtarak ezgiye bakıyodum ilk endişelensede sonra oda sırıtmaya başladı
-tamam şimdi iyi dinleyin beni
-dinliyorum...Mineden
Off yüzüm uyuştu galiba yüzümün sol tarafını hissetmiyorum be bu acı ne böyle? Noldu bana yha? Nerdeyim? Gözlerimi açtığımda kaan elinde buzla bana bakıyodu başımı tutarak etrafa bakınmaya başladım meriç yoktu gitmişmiydi? Tekrar kaana baktımda sırıtarak bana bakıyodu anca sırıtın zaten birden bi şey dikkatimi çekti valiz! Valizmi? Noluyo lan kimin valizi bu? Gene kim geldi benle kalmaya?!
-ablaların en sexsisi nasılsın bakalım?
-noldu lan bana
-o senin patronun yokmu o pattronun sana yumruk attı
Diyip gülmeye başladı şimdi hatırladım bu kopaklar kavga ediyodu bende ayırmaya çalısınca yumru ben yedim tabi! İyide meriç nerde?
-peki meriç bey nerde? ve bu valizler kimin?
-meriç şerefsizi bahçede ezgiyle oturuyo bu valizlerde ezginin ezgi kimse artık!
Ezgi ezgi benim canım arkadaşım gelmiş ingiltere'deydi inanamıyorum yha acımı sonraya bırakıp hızlıca koltuktan kalkıp kapıya doğru koştum birden durdum geri geri giderek aynaya baktım gözümün altı mosmordu!!! Aynaya dahada yaklaşıp iyice baktım ellerim morluğun üstünde gezinirkene sinirle bağırmaya başladım
-meriç ATAHAAANNNN....
birden kapı açıldı bunlar nasıl girdi lan ha meriçin elinde anahtar var bi dakka nahtarımımı almıs o? Pis kopak hızlıca yanına gidip bağırmaya başladïm ister kovsun ister kovmasın umrumda ama bu morluğun hesabını vercek!!!
-yha sen naptını sanıyosun? nasıl bana vurursun şu yüzümün haline bir bak! Nasıl telafi ettircen bunu bakalım söyle!
-bana bağırmayı hemen kes! Karşında hizmetçin yok! Akşama üçünüzde hazır olun biryere gidiyoruz saat 7'de almaya gelicem!
Sonra kapıyı vurup çıktı adamabak lan!!! acaba nereye gidicez??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hödük Sevgilim
Novela Juvenililk yayımlama : 23.06.2015 ilk asistanı... sonra başının belası oldu peki sonra nolucak? mine meriçin neyi olucak? aşık olup hasret kaldığı kadın mı? sadece sevgilisi mi? yada çocuklarının annesi mi?