Merhaba ben idal ilk defa aklımdaki bir kurguyu kitap halinde yazmak sayfalara değilde telefona dökmek istedim 🥲
Herneyse yıldıza basmayı unutma 🙈
Keyifli okumalarSıkılırsan güneşten gece oluruz erkenden
(Son feci bisiklet)Keşke gökyüzü bu kadar uzak olmasa bizlere...
Galaksiler gezegenler yıldızlar hepsi
kendi dengesi içerisinde bir döngüde hareket eder ama ay başlı başına bir muamma uydular her ne kadar bir gezegenin arta kalan elemanı gibi dursada bu döngüde en önemlisi uydulardır ...Uyduların yeri bu kadar önemliyken
bizi etkilememeside oldukça zordur ama tabikide önemli olan ne derecede etkilediğin ve etkilediğindir !İşte hikayemiz de tam bu noktada kopuyor, Samanyolu da bulunan her gezegenin olmasada başlıca gezegenlerin uyduları vardır ve bu uydular hem o gezegenin hemde gezegenin içindekiler için hayati bir önem farz eder .
Nemi farz eder? gezegenin uydusu yada uyduları gezegenin güç kaynağıdır,bir nevi pili
nasıl ki pili biten bir kumanda işlevini yitirmişse uydusu olmayan gezegenlerde böyledir.
Uydular içlerinde biriktirdikleri enerjiyi gezegende yaşayan insanlardan bazılarına referans eder bu kişiler özel kişilerdir bir araya gelince Ay'ı yönetebilecek güce sahip olurlar, ayrıca bir tanesi ise tek başına bile bunu yapabilir .!
İşte bu kişi diğerlerinden de özeldir.Lakin çok nadir görülen bir olaydır .
Kitabımızda içinde bulunduğumuz galakside dünyamızda geçmektedir .
Dünyanın uydusu Aydır yani olaylar Ay üzerinden şekillenecek.
Ay dünyadaki bazı kişileri etkileyecek ve iki kişide istemsizce onu etkileyecek. Ay'ın etkilediği yada etkilendiği kişilerde Ay'ın evreleri den her hangi birinin sembolünü boynunda taşıyacak ve bu evrelere göre ne kadar güce sahip olduğun anlaşılacak.Ha bide ne etkileyen nede etkilenenler var işte onlarda bu guruplara hizmet eden tayfadır.
Nerde adalet dediğini duyar gibiyim ama merak etmeyin her düzen bir şekilde yıkılır ....
Evet işte evrenimiz bu şekilde kısaca
Beğendiysen yorum ve oy at ki bölüm gelsin öpüldün😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysar
FantasyHerkes bir şekilde uydulardan etkilenir ama önemli olan ne derecede etkilediğin ve etkilediğindir... peki ya sen aysar etkileyenmi etkilenemisin ?