Y/n POV
رویشتمە ژورەوە لەسەر سوفاکە رونشتم وە زەرفەکە کردەوە
زانیم جونگکووک ناردووە بەلام جونگکووک ج شتێکی لەناو ئەم زەرفەوە شاردووە؟
زەرفەکەم کردەوە ترس و ڤییان و مەندەهوشی تێکەڵ بوون ڵەگەل هەستەکانم... پەرەک لە ناو زەرفەکە بوو
نامەکە »»
((ئازیزی من ن/ت، من لە چاوپێکەوتنی تو هاندایمە ، بەلام هندەک سنور لەسەر من هاتووە ئەرک کردن , ناتوانم زیاتر خوم لێت نێزیک بیکەم ، لەبەر ئەم هوکارە من پێویستم بە هاوکاری تو یە ،من ددانی گورگ بوت کردووە ئەو زەرفەوە دەبێت ئاگەداری بی ، لەبەر ئەوەی قەباری بجووکە، ددانەکە بیبیە وە بەرەو باژێری (مورج) برو، بێ گوومان لە دویراتی ئەم باژێرە مەندەهوش بووی ، بەڵام ئەمە نێزیک ترین شوێنە کە دەتوانم بوی بهێم، ئەو کاتەی گەهشتیە باژێری (مورج) ددانی گورگی بەرەو ئاراستەی دارستان بلند بیکە ئەو کات گوێ لە دەنگی گورگ دەبی لە ترومبێل کە سواری بە وە لەناو داروباران بروو ، ددانی گورگ نزمی مەکە جونکە ئەو رێبەری تویە دواتر دەرویە لای بیرەک ،ئەو بیرە رێگری لە من دەکەت کە پێی بیگەم بە توو ،، ئازیزی من بیکەوە ئەو بیرە بیکەوە ، بیکەوە بو ئەوەی بون کەمە بونی توو. گیروو مەبە ، رێز و سلاو هاوسەرەکەت جونکووک)).ن/ت:ئایە ئەم جەندە بیکەم ؟
دواتر ن/ت بڕیاری خوی دا وە بەیانی بەرەو باژێری مورج ئەو دەیەوێت بە شەو برووت بەڵام ئاستەنگ هەبون ئەی ئەگەر ترومبێلی توشی ڕوودان بهێت و ئەگەریش هەیە ببێتە خواردنی گورگ. من دەنگێکیم بیست وابزانم لە زکم دێت لە ئەگەری برسیەتی وە لە کوتایێ دا سەیرێ لەشی خوی کرت وە جیهانی دووەمی سەیرەکە بە جھ هێلا, دوای ئەوە سەیری خوی کر بەلەز خوی کردە سەر سیستەمی بو ئەوەی بنوێت.
لێرە هاندانی ناخی داگیر کرد وە نەتوانی خوی بیگرت هەلسا جلەکانی لەبەری کرد.
جلەکەی »
-باژێری مورج ئەمە من هاتم !
ترومبێلی خوی کاری بێکرد وە بەرەو باژێری مورج روشت .
(مورج پێشوازی تان لێ دەکات )
چاوی بەو نوسینە کەوت ، باژێر جەند جوانە ، دەوروبەری چیا و داروبارە ،ناوت ترومبێلی وەستاندی بیری لە باژێر دەکرد دوای لەبیری هات کە بو چ شتێک هاتووە جامی ترومبێل کردەوە وە ددانی گورک دەری کرد وە بەرز کر گوێ لە دەنگی گورک بوو لە لای راستی دارستانە کە.بەرەو دارستا چوو وە نێزیکی دەنگی گورک بوو لە ترومبێل هاتە خوارەوە وە ددانی گورگە گە لە دەستی دابوو ، رووناکییەکی بە ئاراستەی دا ئارستە بوو ئەو روناکی ترومبێل بوو ، سێی گەنج لەو ترومبێلە هاتن خوارەوە ئێک لە وان وتی:
-کچەک بە تەنها لە نیوەی دارستان چی دەکەت ؟ ھههههھ دڵنیام هاتووە دارستان بو ئەوەی خوشەویستە کەی ببینێت، ئایا چاوپێکەوتنێکی رومانسی__ لە نیوەی دارستان دەکە .
(ن/ت =ناوت)
ناوت بە ترسەکی دژوار قسەی کرد و وتی:
-تکایە دەکەم زیان مەگەیێننە من ، من تەنیا دەمەویست کەمێک... کەمێک .... بون.بون کەمە هەوا، ئێستا دەروم.
یەکێک لەوانە وتی: نەخێر نەخێر ، مەرو من و ئەم گەنجانە هەست بە بێزاری ئەکەین ،
ناوت: نەخێر نەخێر بیهێلن بروم
یەکێک لەوانە وتی: بە دڵنیاییەوە ئێمە ناهێڵیین بروی ،دلتەنگ نەبە ئێمە تو ناکوژین تەنیا کەمێک خوشی لێت دروست دەکەین.
هەرسێکیان بەرەو ناوت هاتن ناوت بە ترسەکی مەزن بەرەو دارستانەکە رووشت...
Cut-ئایا ئەم سێی گەنجانە دەست لە ناوت ددەن؟
-ئایا کێ ناوت رزگاری دەکەت لە دەست ئەم سێی گەنجانە ؟
-ئایا چی بە سەر جونگکووک دەیێت جونگکووک دەتوانێت بێتە لای ناوت ؟
(لە پارتی 5 دەزانن)
.
.
تا پارتێکی تر خواتان لەگەڵ 🖤🤍
مەرج بو پارتی داهاتوو
فوتو 25
کومێنت50
أنت تقرأ
"هاوسەرەکەم لە جنوکەکانە"
General Fiction"ن/ت کچەکی سەرنج راکیشە ،بی کەسوکارە. تەمەنی بیستو چوار ساڵە، روژەکانی بەخویندنی کتێب بە سەر ئەبەت وە زوور لە دووندەهی ئادەم دەترسیت، لەبەرئەوەی زوور کەس دەیان ویست سەردابیبەن بە قسە جوانە وخوشە کانیان لەبەر حەزی جوانی ئەو. جنوکەیەکی عاشق دەچیتە ناو...