(လက်ထပ်ပွဲ)
"သူငါ့ကိုမျက်နာတွေသစ်ပေးကာသွားတိုက်ရန်ငါလုပ်တော့လဲလုပ်ခွင့်မပေးဘူးတကယ်ပါပဲ"
:ရပြီလေး ရေချိုးတော့မယ်အကိုထွက်ပေးတော့
:မ ထွက် နိုင် ဘူး
"ငါကိုတစ်လုံးစီးပြောကာသူ့ရဲ့ကြောက်စရာအကောင်းဆုံးမျက်လုံးနဲ့စိုက်ကြည့်ကအတင်းဖိကပ်နမ်းလေးသည်"
:အွန်း ပြွတ်စ် တော်..!
"ငါမခံနိုင်တော့တာကြောင့်gemရဲ့ကိုယ်ကြီးကိုအတင်းတွန်းဖက်ရသည် မရသောလည်းသူကိုပါးရိုက်မိသည်.."
:ဖြန်း!
"သွားပြီ Fourth Nattawatရေးးးမင်းဘဝတော့.."
:Fourth Nattawat!!!
:Gem..Gemကျွန် တော်..အ!
:မင်းကငါ့ကိုပါးရိုက်တယ်ပေါ့ဟုတ်လား?
"ငါဆံပင်အားအနောက်ကနေစောင့်ဆွဲကကြောက်စရာကောင်းသောမျက်လုံးအနီကြီးနဲ့ကြည့်ပြီပြောနေသည်"
:မ ဟုတ်ဘူး ငါတောင်..အ!ပန်းပါတယ်
:မင်းမှာဘယ်ကောင်ရှိလို့ငါ့ကိုပြန်လုပ်ရတာလဲဟမ်!
:မ..ဟုတ်..အ!
:ငါတို့လက်ထပ်ပွဲနေ့မှာအပျော်ပဲဖြစ်ချင်တာကိုမင်းကအပျက်ဖြစ်အောင်လုပ်မယ်ပေါ့..
"မဟုတ်ဘူးမဟုတ်ဘူးသူ့အကြောက်တရားကိုလုပ်ပြရမယ်ဘယ်မှာလဲဘယ်မှာလဲ"
:မင်းဘာရှာနေတာfot?
"နေဦးဘယ်မှာလဲဘယ်မှာလဲတွေ့ပြီ"
"ရေချိုးခန်းမှန်ကအပ်နေတဲ့အရာကရှသောကြောင့်ငါသည်အပ်ရာကိုငါလက်နဲ့အားဖြင့်ရိုက်ချလိုက်တော့"
:Fot!! fot..
"Gemini သည်အလွန်ကြောက်လန့်ကာအော်လိုက်တော့ငါပြုံးမိသည်မဟုတ်ရင်ငါသေလိုက်မှာ"
:ကလေး..
"Gemini သည်ချက်ချင်းအသံရောဆိုနကသူမဟုတ်သလိုပြောင်းသွားသောအခါ"
:ဘာလဲခင်ဗျားကကျွန်တော်သေမှာကြောက်နေတာလားဟမ်?
:ကလေး!မင်းအဲ့စကားထပ်မပြောနဲ့သေတယ်ဆိုတဲ့စကားထပ်မကြားချင်ဘူး
:ပြောတော့ဘာဖြစ်လဲ?
:လိမ်မာတယ်နော်ကိုယ်တို့အခုလက်ထပ်ရတော့မှာနော်ကဲအခုပြင်ဆင်ပြီသွားကြမယ်..
"အဲ့လိုနဲ့ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်လက်ထပ်ပွဲကိုစရောက်လာခဲ့တယ်ကျွန်တော်တို့တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်အပြန်အလှန်လက်စွပ် စွပ်ပြီတော့
ဧည့်သည်တွေကိုလိုက်နောက်ဆက်တဲ့အချိန်မှာ":ဟျောင့်ဝမ်းသာတယ်နော်မင်းတို့တွေချစ်ခင်ပြီသွားကြတော့စိတ်အေးပါတယ်
:အေးပါကွာfotလေးကိုစိတ်ချစမ်းပါငါသူကိုအရမ်းဂရုစိုက်ပါတယ်ကွာ
"ဂရုစိုက်တယ်တဲ့ ဟွန်း..မရယ်ချင်ဘူးGemini"
:ဒါနဲ့မင်းexလည်းလာတယ်ဆို?
"သေစမ်း!ပြသာနာကစပြီဟေ့geminiကသူရဲ့ကြောက်စရာမျက်လုံးအေးအေးကြီးနဲ့ငါကိုကြည့်လာခဲ့တယ်"
:ဟုတ်လားfotလေးရဲ့exကလာတယ်ပေါ့..
(ပေါက်စတို့ရေးး နောက်အပိုင်းကြမ်းမယ်နော်follow and voteပေးကြပါဦး🥹❣️)
YOU ARE READING
My Husband Psycho
AkčníGemini-ကလေးမင်းနားမှာရှိတဲ့လူတွေကိုရဲရဲစက်စက်ကိုယ်သတ်ပစ်မှာ! Fourth-တော်ပါတော့ခင်ဗျားကတကယ်အရူးခင်ဗျားကိုကျွန်တော်ကြောက်တယ်!