Gdy tylko Jisung wszedł do szkoły poczuł czyjś wzrok na sobie. Kiedy się rozglądnał nikogo nie widział, kto mógłby na niego patrzeć.
- Przestaniesz w końcu się na niego gapić? - zapytał Hwang Hyunjin.
- Nie - odparł jego przyjaciel Lee Minho.
- Czemu? Już chyba od 10 minut tu staliśmy i czekaliśmy aż przyjedzie, a gdy w końcu się tu zjawił to Ty zamiast podejść udajesz, że nic się nie wydarzyło.
- No i? Czy to źle?
- Tak? No chłopie. Daj już mu spokój, ile można uganiać się za typem, który ma cię w dupie?
- Spierdalaj. Dobrze wiesz co do niego czuje. Nie mogę tak o przestać, bo ty tak powiedziałeś. To uczucia wybierają, nie ja.
Kiedy tak rozmawiali, Han poszedł już sobie pod klasę, gdzie miał mieć lekcję. Starszy ze znajomością planu lekcji Jisunga, bez problemu "przypadkiem" zawsze z nim wraca do domu. Mają w tę samą stronę, cóż za zbieg okoliczności? Mówiąc "wraca" mam na myśli, że młodszy idzie przed nim kompletnie go unikając.
Gdy w końcu zadzwonił dzwonek na lekcje pod salę matematyczną przebiegł przyjaciel Hana. Czyli Lee Felix.
- Sorry za spóźnienie.
- Spoko młody.
Tylko po dzwonku na przerwę, chłopcy poszli do toalety szkolnej, aby umyć ręce po tym jak Lix zepsuł długopis i wylał się atrament.
- Coś ty z tym zrobił? Nie da się tego domyć!
- Dobra, nie moja wina! To ten jebany długopis.
- Ta jasne. Wmawiaj sobie.
Chwilę potem do łazienki przyszedł Minhp oraz Hwang. Gdy tylko starszy Lee zobaczył Hana myjącego ręce, od razu zawrócił w stronę drzwi. Wyszedł z toalety pod pretekstem, że "Jednak mi się odechciało".
Po całym dniu unikania młodszego, starszy szedł wraz z brunetem w stronę domu. Jisung patrząc przed siebie, a Lee patrząc cały czas na niego?
- Ile to jeszcze potrwa? - zapytał nagle Han.
- To czyli co?
- Dobrze wiesz co.
- No chyba nie do końca.
- Chodzi mi o to, kiedy przestaniesz za mną łazić?
- Mamy w tę samą stronę.
- Ale z czego wiem to wy dziś skończyliście o 14. A mamy 15.
- Mmm ja ten no. Pa Jiusng.
Gdy starszy wyprzedził chłopaka uznał, że najlepszym rozwiązaniem będzie, unikanie go.
CZYTASZ
You and Me ><>< Minsung
RandomKiedy popularny chłopak ze szkoły zakochuje się w szkolnym "nerdzie"