Öncelikle hepinize merhaba kuzucuklar.
Biliyorsunuz ki 1 yıla yakın bir süredir bölüm atamıyorum. Bunun nedenlerine geçmeden önce size kısaca bu hikayelere nasıl başladığımı anlatıcam:
Ben bundan sadece 1 buçuk yıl öncesine kadar kitaplardan nefret eden biriydim. Sadece kitapta değil kitap okumam dizi izlemem sadece resim çizerdim.
Benim kitap sevgim geçen sene şubat tatilin de başladı çok fazla kitap okuyan insanlar görmeye başladım ve tatil de sıkıldığım için okumaya başladım.
Benim bu kitap sevgimin başlamasından sadece 1 gün sonra 14 Şubat depremi oldu. Ve herkesin psikolojisi bozuldu herkes bi buhrandaydı.
Ben de bu sıkıntılardan kitap okuyarak uzaklaştım. O zamanlar bu Tozkoparan Iskender dizisini keşfettim.
O diziyi izlerken shiplemeler ortaya çıktı onlarla ilgili kurgu okuma ve izleme başladım.
O zamanlarda hep kendi kendime okulda kısa kısa sahneler yazıyordum. Sonra o zamanlar en yakın arkadaşımla bi dizi yazmaya karar verdik.
İsmi "En büyük aşklar kavgayla başlar"dı. Beden dersin de yazıyorduk, öğle aralarında yazıyorduk. Ben bunun üstüne wattpad'i keşfettim.
Wattpad de en çok okuduğum kurgular anonim kurgusuydu o yüzden arkadaşım ile yazdığım kurgudan uzaklaştım ve bu kurguyu yazmaya başladım.
En başta birlikte yazıyorduk ve bu çok eğlenceliydi bunun için bir defterimiz bile vardı. Sonra ben bölümleri wattpad'a geçirmeye başladım ve tanıtımı 25 Mart 2023 tarihin de paylaştım.
Bölümleri buraya geçirince deftere yazmayı bıraktım. Arkadaşımla birlikte yazmıyordum o da ben sen bölümü atınca okuyacam diyordu.
Ben bu kurguya bi 12 bölüm falan atınca artık daha az ve uzun sürede atmaya başladım. O zamanlar sadece kurgu okuyodum.
Ve keşfettiğim kurgulardan biri de hep kardeş gibi görmek oluyodu. Ben de "can kardeşim ve canım arkadaşım" kurgusuna başladım.
Hem onu hem bunu yazmak ilk başta eğlenceli olsada sonradan zorlanmaya başladım.
Ikisine de artık nadir bölümler geliyordu.
Sonra yine bu kurguya yoğunlaştım ama 2023'ün sonlarına doğru başıma gelmeyen kalmadı.
Sevdiğim insanlardan ayrıldım, sevdiğim sporu yapmayı bıraktım, sınavlar yeni bi yönteme geçti derken psikolojim iyice bozuldu.
Derslerim düştü, dikkatim çok dağılmaya başladı kitaplardan koptum ve telefona bağlandım.
Içimden hiç birşey yapmak gelmiyordu.
Sonra kitaplar tekrar yaralarıma ilaç oldu ve ben "sensiz geceler" kurgusuna başlama fikri aldım.
Anonimi yazarken aklıma bir sürü kurgu geliyordu ama anonimi de yazmakta zorlandığım için hiç başlayamadım.
Sonra "Sensiz geceler" tanıtım attım ve onu yazmak istedim. Ama ona da yoğunlaşamadım çünkü aklım doluydu ve yazamıyordum.
Ben kurgu yazmaya böyle başladım.
Aslında anlatırken nedenlerimden bazılarını da verdim.
Yine de size sıralıcak olursam;
1) Aklım doluydu
2) başıma bir sürü şey geldi
3) yeni kurguya başladım
4) Aklıma bölüm fikri gelmedi
5) Yazmaya üşendim
Benim nedenlerim bunlar. Ama en yakın sürede sınavlar var ondan sonra tekrar yoğunlaşmaya çalışıcam.
Bunların yanı sıra 4.051 okunmaya ulaşmışız.
Ben bu kurguya başlarken hiç böyle olucağını tahmin etmemiştim. Ve son zamanlarda artık saçmalamaya falan başladım.
Bu yüzden bölüm düzenlemesi de yapıcam.
Ama şuana kadar yanımda olan herkese çok teşekkür ederim.
Sizleri çok seviyorum.
En yakın zamanda görüşmek üzere öpüyorum😘💙🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim
ChickLitHiç tanımıyosun ama o seni çok iyi tanıyo 0547***= Selam güzellik T= sende kimsin 0547*** =seni çok iyi tanıyan biri O kadar yıl süren aşk 0539***= beni ne kadar seviyosun L= Aslında hiç sevmiyorum çünkü seni tanımıyorum 0539*** =Ama ben seni 4 yıld...