Leyyağ:
L. (Donmuştum aslında Yağız'ın beni ilk öpüşü değil ama yinede şok olmuştum kalbim hızlandı göğsümde bi şeyler uçuştu sanki mutlu muydum kızgın mıydım bilmiyorum)
Y.(Evet Leya'yı bir kez daha öpmüş olabilirim ama kızdırıyo beni yani birincisinde kendi rızamla öptüm ama olsun)
L.( Yağız yavaş yavaş ayrıldı aslında hiç istemiyo gibiydi belimi hala salmamıştı ama) Yağız bırakırmısın?
Y. Hayır, hadi gidiyoruz.
L. Tmm (Eli belimdeyken gitmeye başladık)
Çağtu:
T. (Çağan beni beni öpmüştü dur bi dk ÇAĞAN BENI ÖPTÜ! Birden heyecanlanmaya başladım neden bilmiyorum ama içimden hiç kızmak gelmiyor ruhumda bişeyler uçuşuyor mutlu mu oluyorum? Hayır ya aşık olamam hayır!)
Ç.(Tuana'yı öpmüştüm donup kalmıştı beni kızdırmasaydı böyle olmazdı neyse kalbi çok heyecanladı onunla biraz uğraşsam bi şey olmaz ama önce onu daha çok sinir edersem bişey olmaz)
《Sonrası biraz fesat olabilir isteyen okumasın ama biraz》
T. (Çağan beni bırakır diye düşünürken kucağına aldı ben ne olduğunu anlamadan beni duvara yaslamıştı)
Ç. (Şuan ne yaptığım hakkında en ufak fikrim yok doğaçlama gibi bişey)
《Olm niye senin böyle bi doğaçlaman var》
T. (Çağan ben ne kadar tepinip inmeye çalışsamda beni bırakmıyodu çocuğun nefeside bitmiyoki okulda nefes yarışması olmuştu kazandı çocuk)
Ç. (Tuana'nın nefesi tükenmeye başladı ama aynı şekilde kalp atışı hızlanıyodu bende inadına bırakmıyodum belini biraz daha sıkı tutup kendime çektim)
《Çağan dünden razı olm》
T. (Düşmemek için mecbur elimi Çağan'ın boynuna sardım belimi sıkıp kendine çekti ve duvara yasladı)
Ç. (Tuana'yı duvara yasladım ve kendimi biraz ona bastırdım)
T. (Çağan beni duvara yasladıktan sonra kendini bana bastırdı ne kadar istemesemde azımdan bir inilti çıktı) ah!
Ç. (Nedense Tuana'nın inlemesi hoşuma gitti kendimi biraz daha bastırdım)
T. (Çağan hala bırakmıyodu ben birazdan bayılıcaktım nefessizlikten. Ama çağan durmayıp kendini bana biraz daha bastırdı) Ahh!
Ç. (Tuana birazdan bayılıcaktı nefessizlikten çünkü onu hiç bırakmamıştım)
T. (Bıraksın diye tepinmeye başladım ama onun yerine belimi sıkıp beni kendine bastırdı) Ahhhh!
Ç. (Tuana bayılmasın diye bırakçaktım ama bırakırsam ölmekten korkuyom neyse bişey olmaz yavaş yavaş bırakmaya başladım)
T. (Çağan beni yavaş yavaş bırakmaya başladı hiç istemiyo gibiydi ama bırakmazsa bayılıcaktım)
Ç. (Tuana'yı bıraktım)
T. (Beni bıraktı ama konuşmama izin vermeden dudağıma bi buse kondurdu) Ohhhh be nefes almakta varmış.
Ç. Dbfhdhhdhd
T. Ne gülüyon olm senin yüzünden nefessiz kaldım bırakmıyoda amk
《Küfür için sorry ama haklı》
Ç. Kızdırmasaydın!
T. Kızdırınca bunu yapman gerekmiyo
Ç. Bende böyle sakinleşiyom var mı bi diyeceğin
T. He yani her kızdığın kıza bunu yapıyon (nedense sesim biraz daha sinirli çıkmıştı)
Ç. (Duvara geri yaslar) noldu kızkandın mı (sırıtır)
T. Hayır tabi ki
T. Hem bıraksana artık beni
Ç. Niye
T. Ya yetmedimi yaptığın bırak!
Ç. (Bıraktım tam giderken kucağıma alıp gitmeye başladım)
T. Gıcık
Ç. Teşekkür ederim (sırıtır)
Yazardan:
En sonunda çiftlerimiz eve dönerler ve kızlar Tuana'nın odasına giderler erkekler salonda oturuyodur
Ü. Eeeee noldu anlatın
D. Ay evet merak ettim
T. Ilk Leya
L. Offff tmm (Anlatır)
Ü. Ne! Seni daha öncede mi öptü
L. Evet
T. Bunu bana niye söylemedin
L. Unuttum
D. Sıra sende Tuana
T. Ya ben anlatmasam
Ü. Olmaz cnm hadi
T. Offff tmm ama sakin olun (anlatır)
L-D-Ü. YUH, OHA
T. Bağırmasanıza kızım
D-Ü. KELEBEK HISSI
L-T. Ne?
D. Hissettiğiniz şey kelebek hissi
T. One be!
Ü. Aşık olduğun yada hoşlandığın kişinin yakınlığında oluşan mutluluk hissi
L. NEE!
T. SAÇMALAMA!
Ü. Sustum
D. Ama doğru
(Tuana sert bi bakış atar)
D. Sustum
___________________________Ve New stage
552 kelime azcık fesat olabilir yapcak bişey yok kendinize iyi bakın akşam sonraki bölümde görüşürüz aşklarım bb💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim
ChickLitHiç tanımıyosun ama o seni çok iyi tanıyo 0547***= Selam güzellik T= sende kimsin 0547*** =seni çok iyi tanıyan biri O kadar yıl süren aşk 0539***= beni ne kadar seviyosun L= Aslında hiç sevmiyorum çünkü seni tanımıyorum 0539*** =Ama ben seni 4 yıld...