3 luku

16 0 0
                                    

Oli kulunut jo monta kuukautta tänään oli amandan hautajaiset olin valmist tautunut koko päivän.
Lähdettiin hautajaisiin Äitini kanssa. siellä oli kaikki Amandan sukulaiset.
Sydän hakkasi lujaa minua jännitti. kyyneleet vieri poskilta.
Oli meidän vuoro viedä kukat alttarille. en meinannut kyetä siihen.
Mutta sitten kiinnitin huomiota yleisöön missä oli amandan vanhemmat?
Tönäisin äitiäni kuiskasi hänen korvaansa" missä Amandan vanhemmat on?"

Äitini sanoi:
- varmaan myöhässä.

Yhtäkkiä ovesta juoksi Amandan äiti hän pahoitteli myöhästymistään.
Silloin aloin epäilemään että jokin tässä on vialla?
Vihdoin hautajaisetloppui mentiin Amandan kotiin viettämään suru juhlia.
Aloin miettimään" entä jos Amandan isä oli murhannut hänet,entä jos Amanda kuoli ihan itse?" 
En usko,h...... kyllä ärsyttää Amanda oli mulle tärkee oikeesti en tiiä mitä teen  ilman sitä.
 
  Oli myöhä kello oli: 23:00
Menin juhlien jälkeen suoraan nukkumaan. Heräsin kello: 00:00
Kummaliseen tömähdykseen
Ihmettelin, ja menin katsomaan mitään ei näkynyt.
Huokaisin syvään ja menin nukkumaan.

Torstai

Heräsin kello: 7:00
Menin syömään aamupalan niin kuin ennenkin huomasin sen saman mustan hahmon olohuoneessa hän huusi
"Älä,älä älä tule tänne taikäy huonosti!"
Huusin äitiäni. Äitini tuli olkkariin 

Hän kysyi:
- Mikä hätänä?

Sanoin:
- tuol..... tai ei mitään huusin varmaan unissani.

Äitini Katsoin hämmästyneenä.
Lähdin kotoa kohti koulua avasin oven ja siellä oli pimeää,kylmää ja kosteaan. Alkoi pelottaa sydän hakkasi lujaa hengitys tuntui raskaalta.
Olin vihdoin koululla.
Menin luokkaan ja siellä oli pimeää laittoin valot päälle ja kaikki makasivat maassa.
Mua alkoi pelottaa että äidilleni sattuisi jotain.
Soitin äidilleni ja valehtelin että on huono olo. Äitini sanoi että voin tulla kotiin kävelin  talojen ohi ja se oli hirveä kaikki talot näytti räsysiltä. Näin kaikki mustavalkoisena.

 Näin kaikki mustavalkoisena

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alkoi ahdistaa. Onneksi Pääsin kotiin nopeaa, Menin huoneeseeni ja Istuin koulupöydän ääreen tekemään matikan läksyjä.
Kunnes kuulin ovikellon äänen
Menin avamaan oven ja siellä oli paketti ihmettelin Katsoin sisälle siellä oli kuvia amandasta, tajusin
Että joku on kuvannut salaa.

KylmiäväreitäWhere stories live. Discover now