Okulun kapısına giden yolda bizi pek çok yeşillik ve sarmaşık karşılıyordu. Otların harici yoldan yürümeye başlarken sabahın serin ama derin soğuğunda birkaç derin nefes almıştım. Kesinlikle bu insanları zinde hissettiriyordu. Beni de çok mutlu ediyordu ve bunu yapmanın bana iyi geldiğine şüphe yoktu.
İlk dersin matematik olduğunu hatırlamamla aceleye verdim ve hızlıca merdivenleri çıkıp sınıfa gittim.
Sınıfa giderken merdivenin yanında sanırım son sınıf birisini gördüm. Tam emin değilim çünkü bu okula yeni gelmiştim daha 4 yılım vardı herkesi tanımak için. 1 dönemin bitmesine birkaç hafta vardı.
Bana bakıp bakmadığından emin olamadım ama geç kalmam dolayısıyla kimse yoktu ve kimi beklediğini de bilmiyordum.
Son basamağı da çıkıp ona bakarak aynı zamanda umursamayarak çıktım. Kafamı çevirdim ve sınıfıma gitiyordum. Ancak bileğimi bir el durdurdu.
"Şey... Aceba lavaboyu biliyor musun?"
Nasıl yani? Son sınıf değil miydi? Yoksa bu benimle ynı sınıf bir öğrenci miydi? Eğer öyleyse tanımam gerekmez miydi? Boşverdim.
"Şu koridora gir, girişin hemen solunda olucak."
" Teşekkürler..."
Gözünü bir an bile benden ayırmadığı gerçeği her ne kadar beni ürkütse de derse daha fazla geç kalmamak için boşverip hızlı adımlarla sınıfa gittim.
Çok garipti, sanki onunla geçirdiğim zaman durmuş gibiydi. Dokunduğu yerlerde hâla elini hissedebiliyormuş gibi hissettiğimi düşünüyordum.
Matematik dersi bitmişti. Çok açtım bunun için kantine indim. Sıra beklerken yine o çocuğu gördüm. Birkaç tane popüler son sınıf zorbalarla konuşuyordu. Grup 4 kişi gibi görünüyordu. Diğerleri kenardaydı, o ortadaydı. Lider gibi görünüyordu. Onların yanında hiç sırıtmıyordu ki boyundan ve yüz hatlarından son sınıf olduğu gayet anlaşılıyordu. Aceba sonradan mı gelmişti?
Öyle olduğunu düşündüm. Onları izlerken bakışlarımız kesişti. Ancak bana kızgın gibi bakıyordu. Ancak açıdan böyle göründüğünü düşündüm ardından hemen arkadaşaları gitti ve o benim yanıma geldi.
Bileğimden tuttu,
"Benimle gel."
" N-ne oluyo-?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fearful eyes...
ActionElleri kalçamda sıcak dokunuşlar bırakıp sürtünürken içimde bazı korku sarmaşıklarının olduğunu biliyordum ancak herkesin bazı şeyleri göz ardı ettiği gibi ben de görmezden gelmiştim. Evet, ona bakarken ve bana verdiği davranışları hazmederken ürper...